youtube kanaler

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

58
16
09an:
Hej alla här på terrariedjur1
Jag undrar kort och gott om era åsikter på lite olika youtube kanaler, man vill ju inte hämta information från personer/kanaler med dålig djurhållning!

1. Green room pythons www.youtube.com/@GreenRoomPythons

2. Reptilian garden www.youtube.com/@reptiliangarden

3. Wickens wicked reptiles  www.youtube.com/@WickensWickedReptiles

Tack på förhand

654
341
Johnexotics:
Wickens är bra tycker jag. Även serpadesign  Snake Discovery 

226
223
Formula76:
youtube.com/@GardenStateTortoise

74
79
c0rr1z:

Mina favoriter är dessa;

Tarantula Collective
SerpaDesign
The Bio Dude
Tom Moran
Dave's Little Beasties
The Dark Den
Mike Tytula
Wickens Wicked Reptiles
HerpTime


Medlem i GHF
3088
1664
EmanuelKarl:

Lite skamligt att dela sin egen kanal, men här är den iaf.
youtube.com/@Tropical_Tutorials

Några favoriter är Troy Goldberg och SerpaDesign. Riktiga eldsjälar med stor talang för vad de gör.

Något man ska komma ihåg med amerikanska källor är att de generellt sett (med många undantag finns såklart) har mycket lägre djurhållningsstandard än vi har och att de i princip inte har några storlekskrav och liknande att följa. De har även en helt annan syn på t.ex. hantering av reptiler än vad stora delar av den svenska hobbyn har. 


5061
3826
Tropfrog:
EmanuelKarl skrev:
Lite skamligt att dela sin egen kanal, men här är den iaf.
youtube.com/@Tropical_Tutorials

 


Inte alls skamligt. Din kanal är den bästa kring pilgiftsgrodor som är aktiv just nu.

Jag gör ju också youtube, men bara en liten del rör terrarium. Droppar länken till det som rör terrarium helt utan skam :)

youtube.com/playlist?list=PLjQ-rRZg4j3MQcKZ7gDI0ZDmyb0iNA7dc

Mvh
Magnus 

654
341
Johnexotics:
Living Art by Frank Payne

Medlem i SHF
61
85
Fafnerian:
Jag har en YouTubekanal om min stäppvaransuppfödning och om stäppvaraner i det vilda: www.youtube.com/@VargenSaphia 

58
16
09an:
Jag vågar nog ändå säga att jag rekomenderar green room pythons för alla som är intresserade av pytonormar, ja han han hanterar sina ormar en hel del och det har alla olika åsikter om men jag tycker att det finns bra information där och han har sina ormar på ett bra sätt trotts att det är många ormar:)

3
0
Alayawolfmoon1988:
Kul att se massa youtube kanaler, jag har haft svårt att hitta vettiga genom åren ???? 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild