Konstig avföring?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1
1
Elinmonliden:

Hej! Jag har en panther kameleont hane på ca 3 år gammal. Han äter som han ska, dricker som han ska, sover som han ska och ömsar som han ska, och vanligtvis bajsar som han ska, men idag när han var ute från sitt terrarium på hans stora växt så bajsade han mer än vad han brukar. Bajset såg inte heller ut som det ska göra, jag bifogar en bild här nedanför, så ni som är känsliga, titta inte.

Jag vill veta vad det som inte är fast i bajser kan vara? Jag hittade ingen blod i avföringen, och har märkt att det varit svårare för mig att hitta hans bajs inne i terrariumet som jag brukar göra, så undrar om han kanske varit förstoppad? Det var så mycket bajs och det grumliga konstiga i hans bajs där som inte är en fast korv gör mig väldigt orolig. Är det någon som kan veta vad det kan vara? 


han har inte visat några som helst avvikande beteenden på sistone och har betett sig helt normalt som vanligt. 

tack för hjälpen!

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild