Omdömen

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

5
8
kenta:
Hej
Det här med att man har fått sin 5a sänkt av någon , är det ett livstidsstraff här på td ?

5061
3824
Tropfrog:
Vad menar du med livstidsstraff? Negativa omdömen ligger kvar tills användaren har tagit bort det, så lös situationen är min rekomendation. Det mesta går att lösa med kommunikation.

Annars är det andra alternativet att samla på sig flera positiva omdömen. Snittet har ju bara en decimal, så rimligtvis borde 20 positiva betyg innebära att snittet blir 5 igen.

Mvh
Magnus 

5
8
kenta:
Det här är ju år sedan ! Jag har sysslat med detta i 45 år. Det är bara så surt att en i mina ögon instabil människa ska kunna påverka , på det här viset. Hen har ju såklart inga planer att ta bort detta ! Detta system är ju ett av dom sämre jag har sett.  Det här är ju ord mot ord och jag är den stora förloraren ! 

5061
3824
Tropfrog:
Man kan förstås tycka vad man vill om systemet med all rätt. Till skillnad mot många andra system i vårt samhälle är detta ett som vi helt frivilligt kan avstå ifrån att använda om det inte passar oss.

Användaren som du kallar för instabil har fler betyg och högre snitt än du själv.

Ord mot ord precis som du säger, men ett väldigt effektivt sett att skilja ut rötäggen. Du har ett enda negativt betyg, det är inte hela världen. Lär dig något av det istället skulle bli min rekommendation. Lös problemen när de uppstår. Att gnälla på systemet och kalla folk för instabila hjälper föga, det snarare försämrar ditt läge.

Sen rekommenderar jag att du ber moderatorerna att ta bort hela denna tråden. Som sagt, den hjälper dig inte i framtida affärer.

Lycka till

Mvh
Magnus 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild