Hjälp med ögonfransgecko

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

3
0
Loppan_:
Hej! 

Någon som vet vad denna ögonfransgecko kallas? Är det en morph, och isåfall vad för nån? ???? Säljaren har köpt den av en privatperson som i sin tur köpt den i butik så det finns inget uppfödarbevis med info dessvärre. 

Tacksam för svar ????


16
13
Pillanw:
Hej!
Har du fler bilder på den? Det är lite svårt att se om den har något mönster, men dalmatin är den i varje fall.
Mvh Pernilla

3
0
Loppan_:
Pillanw skrev:
Hej!
Har du fler bilder på den? Det är lite svårt att se om den har något mönster, men dalmatin är den i varje fall.
Mvh Pernilla


Tack snälla för svar ???? Ska se om jag kan få en bättre bild senare idag, lägger upp den då isåfall. Vad skulle du säga att den är värd? Är 2700 kr inkl ett exoterra glasterrarium med inredning vettigt? Det finns ingen stamtavla eller uppfödarbevis, och det är en hane. ????☺️

16
13
Pillanw:

Loppan_ skrev:


Tack snälla för svar ???? Ska se om jag kan få en bättre bild senare idag, lägger upp den då isåfall. Vad skulle du säga att den är värd? Är 2700 kr inkl ett exoterra glasterrarium med inredning vettigt? Det finns ingen stamtavla eller uppfödarbevis, och det är en hane. ????☺️


Vad är det för storlek på terrariet? Skick?


3
0
Loppan_:
Pillanw skrev:


 

Vad är det för storlek på terrariet? Skick?



Det är 90*45*90 :) Jag har redan ett 100*70*50 hemma så är inte i behov av det egentligen, men det kan ju ändras. Det ser helt ok ut tycker jag, är underskåp till ocskå. Inköpt 2020.

Fått en ny bild, förhoppningsvis kan du se mer där? Det är en hane på ca 3 år, men pga att det inte finns några papper på det så vet man väl nte det heller egentligen?



16
13
Pillanw:

Loppan_ skrev:


Det är 90*45*90 :) Jag har redan ett 100*70*50 hemma så är inte i behov av det egentligen, men det kan ju ändras. Det ser helt ok ut tycker jag, är underskåp till ocskå. Inköpt 2020.

Fått en ny bild, förhoppningsvis kan du se mer där? Det är en hane på ca 3 år, men pga att det inte finns några papper på det så vet man väl nte det heller egentligen?


Han skulle kunna vara en brindle dalmatin men det är svårt att säga utifrån bilden eftersom den är lite mörk och inte så skarp. Googla gärna brindle för att se om det liknar din.


Det är ett bra pris för gecko och det stora terrariet, väldigt billigt till och med (såvida geckon är frisk och kry såklart!). 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild