Butiker i Stockholm? Syrsor

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
Myceli:
Vet någon var en kan köpa syrsor i centrala Stockholm? Jag känner till zoo.se vid Bromma blocks, men någonting som ligger mer centralt skulle vara mer praktiskt. Eftersom jag inte behöver så många syrsor åt gången (max 30) vill jag inte beställa "storpack" online.

17
0
nightnea:

Jag har inte någon superkoll på vad som säljs i syrseväg inne i stan, men det fanns väl någon zooaffär vid odenplan som sålde ett tag har jag för mig.?.Har lite bättre koll på de zooaffärer utanför Stockholm ( tex Hökarängen och Crt zoo). Vi har även fått en Zoo.se affär i kungens kurva med - men de väntar på tillstånd fortfarande när det gäller foderdjur/djur ( kan ha ändrats? Var ett bra tag sedan sist jag hörde mig för där)


2
0
Boman78:
Det är det inte i innerstan, men jag rekommenderar dig att åka till Hökarängens zoo. 

165
93
Sockerfar:
Myceli skrev:
Vet någon var en kan köpa syrsor i centrala Stockholm? Jag känner till zoo.se vid Bromma blocks, men någonting som ligger mer centralt skulle vara mer praktiskt. Eftersom jag inte behöver så många syrsor åt gången (max 30) vill jag inte beställa "storpack" online.

Arken zoo inedalsgatan tror jag har syrsor och maskar

Medlem i SHF
3995
5019
Jonas_:
Sockerfar skrev:

Arken zoo inedalsgatan tror jag har syrsor och maskar


Har inte alla arken-butiker slutat med alla levande djur? Även foder... 

165
93
Sockerfar:
Jonas_ skrev:


Har inte alla arken-butiker slutat med alla levande djur? Även foder... 


För mig att dom har bakom disk, ring och kolla vetja

165
93
Sockerfar:
Sockerfar skrev:


För mig att dom har bakom disk, ring och kolla vetja

Dom har fiskar där vet jag

302
254
Bowery:
Arken zoo motala har bakom disk, syrsor,dubia,mjölmask osv

Medlem i SHF
87
67
do_it:
Jag hade åkt tilll Hökarängens zoo, helt klart värt det.
Linus e en trevlig jäkel o bra priser.

2
0
Myceli:
Varit på arken, de har slutat med syrsor. Hökarängen ligger ganska långt bort, då är Bromma blocks närmare. tack för tips!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild