Djurkalendrar för nästa år?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

7
2
Octorage:
Hej!
Håller på att inreda nya djurhörnan här hemma och skulle vilja ha en snygg kalender till nästa år.
Sån med rutor för varje dag så man kan skriva in matningsdags, vattendags osv.

Givetvis med hobbyrelaterade bilder t.ex. Spindlar, reptiler, terrariedjur eller djur i det vilda osv.
Men hittar ingen vettig stans alls att köpa någon.
Någon som har koll på vart jag kan hitta och beställa detta?

663
345
Johnexotics:
Octorage skrev:
Hej!
Håller på att inreda nya djurhörnan här hemma och skulle vilja ha en snygg kalender till nästa år.
Sån med rutor för varje dag så man kan skriva in matningsdags, vattendags osv.

Givetvis med hobbyrelaterade bilder t.ex. Spindlar, reptiler, terrariedjur eller djur i det vilda osv.
Men hittar ingen vettig stans alls att köpa någon.
Någon som har koll på vart jag kan hitta och beställa detta?



typ detta www.zazzle.com/reptiles_wall_calendar_by_j_w_fatherree-158851358536658672 ?

7
2
Octorage:


Ja precis, men hade velat ha den på svenska. 
Spelar egentligen inte så stor roll, men då slipper man en massa extra fraktkostnader med tänker jag. Haha.

302
254
Bowery:
www.zazzle.se/ormkalender_kalender-158308415578236990

Är väl samma sida fast på svenska tror jag?:) 330:- för en kalender är väl dock rätt saftigt haha 

7
2
Octorage:
Bowery skrev:
www.zazzle.se/ormkalender_kalender-158308415578236990

Är väl samma sida fast på svenska tror jag?:) 330:- för en kalender är väl dock rätt saftigt haha 


Ja det är rätt rejält faktiskt.

165
93
Sockerfar:
Förr i tiden hade olika djursidor med sponsorer tävlingar med djurfoder som sen vart kalender, kanske något vi kan tillämpa här?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild