vad händer med min leopardgecko????!!?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

39
25
Firegecko:
Hej!
min leopardgecko som är ca 4 har börjat bete sig konstigt på sista tiden. Lite då och då matvägrar den och den gömmer sig väldigt sällan nu mera utan ligger uppe på sin grotta under lampan mer. Alltså har den slutat använda sin grotta med värmematta och sin kalla grotta. Vad är de med den?
tacksam om alla kan hjälpa mig!!!

656
344
Johnexotics:
Firegecko skrev:
Hej!
min leopardgecko som är ca 4 har börjat bete sig konstigt på sista tiden. Lite då och då matvägrar den och den gömmer sig väldigt sällan nu mera utan ligger uppe på sin grotta under lampan mer. Alltså har den slutat använda sin grotta med värmematta och sin kalla grotta. Vad är de med den?
tacksam om alla kan hjälpa mig!!!


En bild säger tusen ord

39
25
Firegecko:
Johnexotics skrev:


En bild säger tusen ord


39
25
Firegecko:
hjälp mig någon, är orolig för den!!!

Medlem i SHF
86
60
Da_wall:

Firegecko skrev:
hjälp mig någon, är orolig för den!!!

 

www.facebook.com/ehm.awe.7 

 

Kontakta mig på facebook så kan vi prata lite där. Så kan jag kanske hjälpa dig . Med vänlig hälsning / Dan Wall. 


5092
3863
Tropfrog:
Det går alldeles utmärkt att diskutera här på forumet. Det är vad forumet är till för och ts har vänt sig hit för hjälp.

Mvh
Magnus 

656
344
Johnexotics:
Tycker dock din Leo inte ser mager ut. Du behöver nog inte oroa dig för det. Är den slöare än vanligt?

39
25
Firegecko:
Johnexotics skrev:
Tycker dock din Leo inte ser mager ut. Du behöver nog inte oroa dig för det. Är den slöare än vanligt?

ja ganska och igår när jag skulle mata honom, eller försöka så var han skyggare än vanligt han brukar komma och hälsa vid handen

656
344
Johnexotics:

leopard gecko brumation signs

Less active than usual.
Loss of appetite.
Hiding for weeks at a time.
Preferring the cool side of the enclosure.


39
25
Firegecko:
Johnexotics skrev:
leopard gecko brumation signs

Less active than usual.
Loss of appetite.
Hiding for weeks at a time.
Preferring the cool side of the enclosure.


det är tvärt om, han gömmer sig aldrig?????
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild