Hur mycket kostar sånt ögonfransar gecko i Sverige

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

124
17
Vincentc:

302
254
Bowery:
Jag kan inte fransar,men är det lily white,o nåt mer?? Lily white brukar väl annars ligga mellan 8-10 000:- ish?

5088
3861
Tropfrog:
Jo, lilly white är dyr. Men knappast i den prisklassen om den är korsad med annan morph. Korsar man två lilly white så producerar de en leukistisk morph som inte överlever. Det är väl därför de är så dyra.

Betala inte samma pris för denna morph som för äkta lilly.

Sen är jag inte lika övertygad om att lilly ens är inblandad i denna. Men jag är inte heller någon expert. Föredrar alltid viltformer.

Mvh
Magnus 

9
0
Trollisen:

Samma här, är verkligen ingen expert och föredrar också alltid de vilda färgerna. :)

Det skulle kunna vara en Lily white men kan inte hitta något exempel på när dem är helt vita. De har ofta någon mer färg på sidorna.

Dock så kan jag inte heller hitta någon annan vit morph på fransar. 

Aja, om det nu är en Lily white så brukar dem ligga runt 600$ till 2000$ på morphmarket iallafall


302
254
Bowery:
Kom just nu ut en annons på en röd lily white hona här på köp o sälj. 9500:-, känns väl som ett fullt rimligt pris,men som sagt,den bild du visar i trådstart är ju tveksamt om det ens är denna morph?

5088
3861
Tropfrog:
Många av oss är här för att vi tycker om djuren. Vad de är värda är egentligen helt ointressant. Gillar du djuret så köp det. Om du bara är ute efter att tjäna pengar på det, låt bli. Det finns massor av bättre sätt att tjäna pengar.

Mvh
Magnus 

124
17
Vincentc:
Bowery skrev:
Jag kan inte fransar,men är det lily white,o nåt mer?? Lily white brukar väl annars ligga mellan 8-10 000:- ish?

creme inte Lilly White

124
17
Vincentc:
Tropfrog skrev:
Många av oss är här för att vi tycker om djuren. Vad de är värda är egentligen helt ointressant. Gillar du djuret så köp det. Om du bara är ute efter att tjäna pengar på det, låt bli. Det finns massor av bättre sätt att tjäna pengar.

Mvh
Magnus 
Jag vill skaffa en sån här

124
17
Vincentc:
Tropfrog skrev:
Många av oss är här för att vi tycker om djuren. Vad de är värda är egentligen helt ointressant. Gillar du djuret så köp det. Om du bara är ute efter att tjäna pengar på det, låt bli. Det finns massor av bättre sätt att tjäna pengar.

Mvh
Magnus 

hur många personer kan tjäna pengar från reptiler i Sverige, Jämfört med USA och Australien . Sverige hade mindre befolkning och mindre intresserade av   har  reptiler som husdjur. Många annonser är väldigt lågt pris jämfört med andra länder men fortfarande ingen vill köpa.

209
109
Norrby89:
Vincentc skrev:

hur många personer kan tjäna pengar från reptiler i Sverige, Jämfört med USA och Australien . Sverige hade mindre befolkning och mindre intresserade av   har  reptiler som husdjur. Många annonser är väldigt lågt pris jämfört med andra länder men fortfarande ingen vill köpa.


Man får tänka på att USA är enormt mycket mindre, så ska man bara sälja i Sverige så blir det nog svårt att tjäna pengar på det (lagligt) men har man tid/pengar/tålamod och man kör hela EU så kan det gå om man hittar en vettig lösning på frakten av djuren. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild