Lucky Reptile Herp Nursery II - bra?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

44
32
Zootenance:
Någon som använt en Lucky Reptile Herp Nursery II? Är den bra? Vilka arter har ni använt den till?

20
12
Gielen:
Zootenance skrev:
Någon som använt en Lucky Reptile Herp Nursery II? Är den bra? Vilka arter har ni använt den till?

Ja jag är nöjd. Använt den till leopardgeckoägg

85
55
lepida:
Zootenance skrev:
Någon som använt en Lucky Reptile Herp Nursery II? Är den bra? Vilka arter har ni använt den till?


Jag har kört en sådan sedan 2017, men i år har den krasha den  i termostaten, nu suttit letat reservdelar till den så har märkt många haft problem med termostaten. Funkar bra till minder ägg, jag bara kärt majsorm, ögonfransgecko och leopardgecko. Till och med andvänd till kylskåp till burk läsk på sommaren :)

Richard

44
32
Zootenance:

lepida skrev:


Jag har kört en sådan sedan 2017, men i år har den krasha den  i termostaten, nu suttit letat reservdelar till den så har märkt många haft problem med termostaten. Funkar bra till minder ägg, jag bara kärt majsorm, ögonfransgecko och leopardgecko. Till och med andvänd till kylskåp till burk läsk på sommaren :)

Richard


Ah ok! Tack för input om termostatproblemen! 


8
11
Orchilea:

Köpte den vid årsskiftet, blev genast missnöjd då termostaten verkar misstämma. 


Ställer jag in den på 30grader, så värmer den upp till 30 (enligt den inbyggda displayen), men efter 5 minuter visar displayen 29grader, som den sedan håller konstant. Jag har lagt in lösa termometrar inuti kläckaren som alla visar 26,5grader.

Temperaturen hålls sedan jämn, men väldigt störande att den visar nästan 4grader fel. Har pratat med andra som använder den som har EXAKT samma upplevelse, direkt efter köp så det är nog inget måndagsexemplar heller tyvärr :D 


111
116
aldabrachelys:
Man kan inte lita på displayen .
Men annars en bra kläckare. Jag kläcker leoparsköldpaddor med bra resultat 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild