Happyreptiles till kristianstadmässan?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

10
1
Patrik:

Undrar om någon vet om happyreptiles ska till kristiandstadmässan? Vet att de var där förra året så de borde väl dyka upp i år igen. 

Det är väl hos dom som man brukar hitta störst utbud.

Någon som handlat och kan uttala sig? De gånger jag sett dom har djuren sett helt okej ut. De åker ju på en jäkla massa mässor så är det möjligt för dom att hinna hem mellan alla?


1
0
loodet:

Jag har haft mailkontakt med Marek och de kommer att vara där! 


11
1
patrik033:

Dom tar bara euro va?


56
16
exotiskadjur:

Dom tar även svenska kronor men priserna på burkarna står på euro och vill dom ha 100e för en ödla så tar dom 1000kr fast det igentligen blir ca 900kr så kan vara smart att växla till euro innan man far dit om man tänkt handla mycket av dom för då sparar man en del


293
354
Dynamitella:

Rekommenderar dem inte. Dels så är kursen fuskig, då de tar 10 kronor per euro, dels så massproducerar de djur, och dels så ljög försäljaren mig rakt upp i ansiktet i Malmö i år.

Köpte en groda. Han tog upp den och var ett hundra procent säker på att det var en hona sa han. No problemo. Jag kommer hem och upptäcker inom ett par dagar att det är en klockren hane. Jag visste tidigare inte skillnaden.

Dåligt.


269
60
Jonas:

är det inte hann som brukar sälja djur som är så små att man undrar om dom kommit ut ur ägget än?


293
354
Dynamitella:

Jonas, det stämmer bra. Bifogar en bild på skicket på grodan jag köpte.

Egentligen borde jag inte stöttat det öht, men det är försent nu. 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild