Exo Terra combometer - kass display

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

9
3
iknor:
För några dagar sedan köpte jag en ny Exo Terra Combometer då jag inte riktigt litar på min gamla efter att sensorn blev dyngblöt när den råkade hamna framför en dysa. 

Tyvärr är displayen helt värdelös på min nya, den vill inte "släcka ner" de delar av displayen som inte är relevanta. Jag trodde att den skulle bli bättre efter några timmar, den kanske bara behövde bli varm eller något? Men nej, nu har den varit igång flera dygn och är fortfarande lika kass. 

Ska de vara såhär de första dagarna eller har jag fått ett riktigt skitexemplar? 

Till vänster på bilden: den nya
Till höger på bilden: den gamla 

25
20
Dilless:
Av min erfarenhet har exoterra mycket skit när det kommer till lampor och termometer,termostater och hydrometers.

Men ja, du verkar ha fått ett extra dåligt exemplar.

9
3
iknor:
Dilless skrev:
Av min erfarenhet har exoterra mycket skit när det kommer till lampor och termometer,termostater och hydrometers.

Men ja, du verkar ha fått ett extra dåligt exemplar.


Ja, den har inte blivit bättre än... Går att läsa av den snett ovanifrån men från alla andra vinklar så ser den ut som på bilden.

25
20
Dilless:
Jag skulle bara bytt på stället du köpt den, du har rätt till reklamation om produkten inte var schysst.

Men man kan köpa både hygrometer och laser termometer på clas ohlson, väldigt exakt och du kan även mäta luftfuktighet i flera burar samt på flera ställen i burar med hydrometern de har, tror den används för att se fukt i byggnader med fuktskada,

Spara dina pengar och köpa inte massa krimskrams som kommer gå sönder eller visa fel temperatur osv.. :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild