Köpa fågelspindlar online

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1
0
JonnaHav:
Vilka online sidor köper ni era fågelspindlar ifrån när ni inte köper dem via terrariedjur? Har kollat på lite sidor men vet inte vilka som är pålitliga eller inte så hör med er! :) 

Medlem i SkHF
30
22
johandenver:
Jag rekommenderar en sökning på invertory.app/market?marketCategory=Spiders&continent=Europe för att hitta det du vill ha.

De jag handlat av på senaste tiden är spidershop.pl, spidersonline.pl och spidersworld.eu, alla finns i Polen och har levererat utan anmärkning varje gång. De engelska sidorna kan du bortse ifrån sedan de gick ur EU, dom skickar inte till Sverige (möjligen finns det någon men då kommer det bli väldigt dyrt).

(På spidershop.pl och spidersonline.pl har det blivit freebies också när man gör en liten större beställning)

9
7
Dacke82:
Jag rekommenderar wildtaratulas.eu, jag har gjort flera beställningar och är otroligt nöjd. Mycket väl packat, "snabb" leverans till troligtvis den lägsta frakten just nu.

129
74
Skane:
Krånglar det aldrig med posten eller tullen?

Medlem i SkHF
30
22
johandenver:
Man kan ju tyvärr inte utesluta risken för transportproblem, oavsett hur bra säljaren packar eller skickar djuren. Jag hade nyligen ett paket "in transit" 7 dagar och det är ju inte optimalt direkt men djuren anlände levande och pigga.

12
7
MagisterTuomo:
Jag har köpt från Reptilgrottan senaste två gångerna. Nöjd med båda upplevelserna.

4
1
Freyjios:
MagisterTuomo skrev:
Jag har köpt från Reptilgrottan senaste två gångerna. Nöjd med båda upplevelserna.

Jag också och fick mitt paket på 2 dagar! 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild