beställa online eller ej?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

6
2
lindawm:
hejsan! jag fick tipps av en att beställa mina spindlar från www.spidersworld.eu . men är lite orolig. har någon av er gjort det tidigare? hur har eran spindel mått? har den varit bra och säkert förpackad? kom den till er dörr eller vart fick ni hämta upp den? hur länge tog det? 
hade vart oerhört tacksam att få svar på mina frågor.// mvh linda

11
1
hug123:
lindawm skrev:
hejsan! jag fick tipps av en att beställa mina spindlar från www.spidersworld.eu . men är lite orolig. har någon av er gjort det tidigare? hur har eran spindel mått? har den varit bra och säkert förpackad? kom den till er dörr eller vart fick ni hämta upp den? hur länge tog det? 
hade vart oerhört tacksam att få svar på mina frågor.// mvh linda


hej!

jag rekommenderar att beställa från reptilgrottan.se

har beställt spindlar där ca 10 gånger och alla har kommit fram levande och jättebra förpackade 

mvh hugo 

165
93
Sockerfar:
Rekommenderar köp och sälj. Mkt seriösa folk där. Kan du få info om allt innan köp snabbt också 

273
209
AndreasB:
lindawm skrev:
hejsan! jag fick tipps av en att beställa mina spindlar från www.spidersworld.eu . men är lite orolig. har någon av er gjort det tidigare? hur har eran spindel mått? har den varit bra och säkert förpackad? kom den till er dörr eller vart fick ni hämta upp den? hur länge tog det? 
hade vart oerhört tacksam att få svar på mina frågor.// mvh linda



Har beställt flera gånger från spidersworld.eu. Alla har kommit fram levandes och mycket väl packade. Leveranstid ca en vecka, hämtas på postombud. Ingen aning vad det är för levtider i pandemitider.

Rek att kolla köp o sälj här o Reptilgrottan.

Svenska butiker (oftast dyra)
Ormar o sånt, Ängelholm
Tropikhuset, Malmö
ZooGiganten, Lomma
Herpers Choice, Uppsala

654
341
Johnexotics:
Spiderworld eu 'är toppen får dom dagen efter jag har beställt oftas max 2
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild