Vackra gråsuggor

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

44
32
Zootenance:

Degus skrev:
En följdfråga.

Var köper man gråsuggor?
Jag är inte helt kompis med köp och säljssidan här. Lyckas alltid slarva bort sökresultaten och sen hittar jag inte annonserna igen. 



Det finns många bra att köpa från på köp och sälj här, du kan enkelt söka på "gråsuggor" eller "isopods" i sökfältet så kommer de annonserna upp. Annars rekommenderar jag insektskungen.se där det finns många fina, och leveransen från dem är suverän, bra packat och snabbt. 


55
9
Degus:
Tropfrog skrev:
Jag tror att det kan vara bra att bli vän med köp och säljsidan :).

Kan det vara så att annonserna du inte hittar igen är borttagna för att djuren är sålda? Hittar man något man vill ha är det bäst att slå till direkt.

När mässorna kommer igång igen så är de en bra källa för gråsuggor.

Om man söker lite mer ovanliga och exklusiva sorter så är Frank på insektenliebe bra. Jag har faktiskt inte handlat där själv ännu, men har kontaktat honom med frågor och funderingar. Med tanke på snabbheten och kvalitén i hans svar så är jag övertygad om att han är bra att handla av. Mycket kunnig och älskar verkligen gråsuggor. Just nu har han mycket bra pris på rubber ducky ;)

Mvh
Magnus 

Tack! Ska öva på sidan, och kolla upp den andra sidan.

35
4
Anna123swe:
Tropfrog skrev:
Jag gillar också zebra. Sen är ju Cubaris sp. Rubber Ducky lite av ett drömdjur, men kostar fortfarande för mycket för att jag skulle slå till.

Mvh
Magnus 

 
Hej! Väldigt sent på tråden, men finns rubber ducky till salu i Sverige och hur  och var får man tag på dem? (Och ungefär hur mycket kostar dem?)
Är sugen på att skaffa gråsuggor och det är just dem jag söker, men hat ej hittat spår av dem på det svenska internet :(

5095
3865
Tropfrog:
Är du nybörjare på gråsuggor kanske inte gummiankorna är bästa valet. Men nej, jag gar inte sett dem till salu i Sverige.

Om du ändå vill prova så är frank på insektenliebe framgångsrik med att odla dem och säljer förmodligen billigast i Europa. Dock inga till salu just nu. Om du tvekar kolla resten av hans sortiment. Massor av trevliga arter och fantastisk support. Frank är en guru för mig när det gäller gråsuggor.

Mvh
Magnus 

35
4
Anna123swe:
Tropfrog skrev:
Är du nybörjare på gråsuggor kanske inte gummiankorna är bästa valet. Men nej, jag gar inte sett dem till salu i Sverige.

Om du ändå vill prova så är frank på insektenliebe framgångsrik med att odla dem och säljer förmodligen billigast i Europa. Dock inga till salu just nu. Om du tvekar kolla resten av hans sortiment. Massor av trevliga arter och fantastisk support. Frank är en guru för mig när det gäller gråsuggor.

Mvh
Magnus 


Jaha, kolade upp det och såg också också dem var slut... :/ Men tusen tack för tipsen!!

5095
3865
Tropfrog:
De kommer upp med jämna mellanrum. Det går också att maila frank och få lite förtur.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild