Online Levande foder

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

18
2
dakerlund:
Hej jag har sedan tidigare vuxna leopardgeckos men har nu även införskaffat dvärgskäggagamungar.
Jag har sedan tidigare köpt Syrsor, Mjölmask och Zophobas på djurbutik. Men eftersom de här är ungar krävs i princip minde sorter än de kan erbjuda på djurbutiken och har därför tänkt prova på online. Är det någon som har bra erfarenheter av levande foder på onlinebutiker?

Listar de butiker online som jag hittills hittat:

www.herperschoise.se
www.reptilgrottan.se
www.insektskungen.se
www.pangdubia.se

Lämna gärna de erfarenheter ni har exempelvis angående leveranstid, kundtjänst, pris, frakt etc...
Ja i princip allt det ni ser som fördel/nackdel. (Har ni andra tips på onlinebutiker får ni gärna nämna de så klart)

Mvh.
Daniel

129
74
Skane:
Reptilgrottan är billiga, bra frakt och svarar på telefon.

6
9
Cazzyh98:
Har beställt dubia nymfer från insektskungen och han har levereat inom några dagar via brev. Även pangdubia har varit bra enligt mig men har endast beställt CDG från dom och då fått den inom 2 veckor. Herpers choise är också bra och har bra kontakt med sina kunder och bra service men vet inte hur deras foderinsekter är.

44
32
Zootenance:
Insektskungen har jag beställt insekter av, de är jätte bra! Snabb leverans, bra förpackat. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild