Försäljare som kör genom Sverige?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

129
74
Skane:
Hej!

Vet ni någon stor seriös reptil försäljare som kör genom Sverige? Happy Reptiles står på mässor och har mycket djur, finns det någon sådan som kör och möter upp i Sverige? (Jag bor i Skåne.)


Tacksam för svar, allt gott!

129
74
Skane:
Ingen som har något förslag? :)

379
399
Mr_B:
Skane skrev:
Ingen som har något förslag? :)

Förslaget är att annonsera om transporthjälp. Enligt min uppfattning så har det funkat bra med.

129
74
Skane:

Mr_B skrev:

Förslaget är att annonsera om transporthjälp. Enligt min uppfattning så har det funkat bra med.


Tack för förslaget, men jag menar säljare som kör och säljer i Sverige, typ med det utbudet  Happy Reptiles har på mässorna. 


Skickat från min telefon 


379
399
Mr_B:
Ok det är nog väldigt mycket om att komma överens med säljaren.

Men ja om något år kanske det dyker upp här som i Tyskland med transport för privatpersoner. Får väl se om någon är tokig nog bara. :)

157
375
curtus:
Det du eftersöker är en rullande djuraffär och det är inget som finns i Sverige. I alla fall inte nu när inga mässor arrangeras.
Mvh Patric 

129
74
Skane:
curtus skrev:
Det du eftersöker är en rullande djuraffär och det är inget som finns i Sverige. I alla fall inte nu när inga mässor arrangeras.
Mvh Patric 


Tack för svaret! 

Det finns ingen som man kan möta upp som säljer mycket? 

Medlem i GHF
3088
1664
EmanuelKarl:
Skane skrev:


Tack för svaret! 

Det finns ingen som man kan möta upp som säljer mycket? 

Det skulle nog vara väldigt orimligt. Det finns inte många så stora säljare i Sverige, närmaste man kan komma är väl någon av de större djuraffärerna som inte ens kommer i närheten av happy reptiles, utan de är nästan alltid från resten av Europa. Tänk dig själv om någon där skulle åka hela vägen till Sverige för att möta upp några köpare någon gång ibland. Skulle nog inte vara värt tiden eller bensinpengarma. En mässa är en sak, där kommer de många hundra människor som kan köpa på en och samma dag, många fler känner till det och många fler köper djur, då är det bara en dag (plus någon/några fler dagar för resan om de är utländska) för djuren att sitta i plastlådor, men finns det inget event som drar folk (mässa) får man inte sålt i närheten av samma mängd

129
74
Skane:
Jag menar mer att man kan beställa och sedan mötas man upp, typ att de kör genom Sverige en gång i halvåret och möts upp med olika som de bestämt med. Men tack för svaren. 

28
4
SamuelS:
Skane skrev:


Tack för svaret! 

Det finns ingen som man kan möta upp som säljer mycket? 

Hur menar du med"Säljer mycket" menar du som tillbehör foder och reptiler eller förstår inte riktigt så förklara gärna mvh Samuel
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild