Finns lilly White ögonfransar gecko i Stockholm/Sverige

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

124
17
Vincentc:

16
13
Pillanw:
Hej! Yes, det finns flera uppfödare med Lilly white ögonfransgeckos i Sverige. Priset är från 9000 kronor och uppåt :) Mvh Pernilla 

124
17
Vincentc:
Pillanw skrev:
Hej! Yes, det finns flera uppfödare med Lilly white ögonfransgeckos i Sverige. Priset är från 9000 kronor och uppåt :) Mvh Pernilla 

Är de helt vit rygg och svans? för att jag vet är de vanliga lilly kostar från 3000 upp till ingen gränsen

152
227
TowerOfGray:

Vincentc skrev:

Är de helt vit rygg och svans? för att jag vet är de vanliga lilly kostar från 3000 upp till ingen gränsen


Ingen i sverige säljer en riktig lily för 3000.

Skulle säga att även en unge som är okönad kommer åtminstånge ligga på 7 och uppåt. Och det är på den billigare sidan.


124
17
Vincentc:
TowerOfGray skrev:


 

Ingen i sverige säljer en riktig lily för 3000.

Skulle säga att även en unge som är okönad kommer åtminstånge ligga på 7 och uppåt. Och det är på den billigare sidan.


det är bara för liten folk som intresserar på Repitaldjur

152
227
TowerOfGray:

Vincentc skrev:

det är bara för liten folk som intresserar på Repitaldjur


Vad menar du?


124
17
Vincentc:
TowerOfGray skrev:


 

Vad menar du?


ju mer som har det och avel då går det ner priset och Sverige jämfört med USA och England,  China är färdigt får som intresserar på ödlor.  och många finna ödlor finns inte.  Marknadspriserna är också särskilt förvirrande

5088
3861
Tropfrog:
Att större intresse skulle ge billigare djur är nog en felaktig slutsats. Med större intresse ökar också efterfrågan.

Mvh
Magnus 

656
344
Johnexotics:
Vincentc skrev:

ju mer som har det och avel då går det ner priset och Sverige jämfört med USA och England,  China är färdigt får som intresserar på ödlor.  och många finna ödlor finns inte.  Marknadspriserna är också särskilt förvirrande


Djur ska inte vara billigt. förstör hobbyn djur säljs för skampriser

Medlem i SHF
9
6
yoda:
Jag föder upp Lilly White och har en obokad unge hemma just nu.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild