ZooHoo i Västerås

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

17
8
Sofia87:
Jag var in på denna affär, för att köpa fisk till mitt akvarium idag.

Kollade givetvis in hos reptilerna och upptäckte detta!!!!


Den stackarn måste ha legat där i flera dagar, tillsammans med en levande som hoppade omkring i hela terrariumet, bland annat på värmelampan som hänger INNE i terrariumet!

Bojkotta Assar och ZooHoo!

Medlem i SHF
4001
5023
Jonas_:
Vidrigt och pinsamt. Är det en ögonfransgecko? Eller var det en kanske det bör stå... 

Vad skyllde personalen på? Brukar ju finnas en lista av bortförklaringar i såna här fall. 

Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
Sofia87 skrev:
Jag var in på denna affär, för att köpa fisk till mitt akvarium idag.

Kollade givetvis in hos reptilerna och upptäckte detta!!!!


Den stackarn måste ha legat där i flera dagar, tillsammans med en levande som hoppade omkring i hela terrariumet, bland annat på värmelampan som hänger INNE i terrariumet!

Bojkotta Assar och ZooHoo!

Fy. Det där tycker jag absolut du borde anmäla om du har möjlighet. Riktigt synd att sånt där kan hända i djuraffärer, men tyvärr kommer det troligen bara fortsätta eftersom alla tyvärr inte läser inlägg här på forumet. Hur såg reptildelen ut i övrigt? Kollade deras recensioner på Facebook och de hade 5/5, det kändes ju lagom bra.

17
8
Sofia87:
EmanuelKarl skrev:

Fy. Det där tycker jag absolut du borde anmäla om du har möjlighet. Riktigt synd att sånt där kan hända i djuraffärer, men tyvärr kommer det troligen bara fortsätta eftersom alla tyvärr inte läser inlägg här på forumet. Hur såg reptildelen ut i övrigt? Kollade deras recensioner på Facebook och de hade 5/5, det kändes ju lagom bra.


Jag har anmält till länsstyrelsen, skickade även bilderna till henne.
Ja han har andra djur, mycket fisk men även en bebisskäggagam, 2 eldskinkar, spindlar samt två ögonfransgeckon till.
Några grodor fanns också där.

17
8
Sofia87:
Jonas_ skrev:
Vidrigt och pinsamt. Är det en ögonfransgecko? Eller var det en kanske det bör stå... 

Vad skyllde personalen på? Brukar ju finnas en lista av bortförklaringar i såna här fall. 


Ja det var en ögonfransgecko, nån gång för längesen


Han hade inte "tid" att prata just då, för han hade massor av kunder så hann inte ens påpekar detta för honom 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild