Vilket är ditt nästa drömdjur?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

44
32
Zootenance:
Masala skrev:
Jag skulle gärna vilja ha ett gäng strumpebandssnokar. 

Jag med!

44
36
Masala:
Zootenance skrev:

Jag med!


Det finns till salu nu under "köp och sälj", om du är på gång att skaffa. 

Jag har inte möjlighet riktigt ännu, tyvärr.

44
32
Zootenance:
Masala skrev:


Det finns till salu nu under "köp och sälj", om du är på gång att skaffa. 

Jag har inte möjlighet riktigt ännu, tyvärr.


Tack för tipset! Har kollat annonsen när den kom och funderat fram och tillbaka, skulle dock helst hitta vuxna. Får se om jag slår till på ungar ändå... 

44
36
Masala:
Zootenance skrev:


Tack för tipset! Har kollat annonsen när den kom och funderat fram och tillbaka, skulle dock helst hitta vuxna. Får se om jag slår till på ungar ändå... 


Jag hade lätt slagit till om jag haft möjlighet. Det är något fint med att ha dem från de är små. Men strumpebandssnokarna får vänta lite här. Jag kanske skaffar lagom till dina är vuxna och du har egna små att sälja. 

44
32
Zootenance:

Masala skrev:


Jag hade lätt slagit till om jag haft möjlighet. Det är något fint med att ha dem från de är små. Men strumpebandssnokarna får vänta lite här. Jag kanske skaffar lagom till dina är vuxna och du har egna små att sälja. 


Bra tänkt! :) 


62
39
Gloster:
Nätpyton

3
5
Abdullahalmohib:
Jag skulle vilja äga en geko

Medlem i GHF
3094
1676
EmanuelKarl:
Drömmen hade varit Oophaga histrionica Red Head eller Bahia Solano. Men bland de arterna som jag realistiskt skulle kunna äga någon dag är nog Ranitomeya reticulata, Ranitomeya variabilis Highland och någon sorts Ranitomeya imitator högst upp på önskelistan. Hade också velat utöka med några fler Phyllobates, men i dagsläget får inget mer plats här hemma förutom möjligtvis någon Ranitomeya.

44
46
P3113:
En axolotl och kanske någon slamkrypare vore också kul! :) 

62
39
Gloster:
P3113 skrev:
En axolotl och kanske någon slamkrypare vore också kul! :) 

Hahaha vilken fräning 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild