Sling.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
Stenlette:
Jag är en färsking i denna hobby.
Köpte en B.hamorii sling 2/1-21 och rehousa den och några dagar senare så byggde den igen sitt gömställe.. Nu har det gått över en vecka sen jag såg den sist.
Erbjuder mat och färskt vatten. Bakdelen var rätt stor så antagligen ömsar den eller bara är trött på mig. Bör jag vara orolig?
 / nybliven spindelmorsa...

I hushållet har jag även en 5cm Grammostola pulchripes hona =) 

Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
Stenlette skrev:
Jag är en färsking i denna hobby.
Köpte en B.hamorii sling 2/1-21 och rehousa den och några dagar senare så byggde den igen sitt gömställe.. Nu har det gått över en vecka sen jag såg den sist.
Erbjuder mat och färskt vatten. Bakdelen var rätt stor så antagligen ömsar den eller bara är trött på mig. Bör jag vara orolig?
 / nybliven spindelmorsa...

I hushållet har jag även en 5cm Grammostola pulchripes hona =) 

En vecka är ingenting, inte ens för en sling. Jag hade en albopilosus som grävde ned sig i månader, utan att det hade med öms att göra alls, som sedan kom ut igen. Det var visserligen en större, nästan fullvuxen, men det lyfter i alla fall fram min poäng: Spindlar kan gömma sig länge. Blir den hungrig eller något kommer den ut. Gräv inte upp den, och ge ingen mat, förrän den kommer ut. 

2
0
Stenlette:
EmanuelKarl skrev:

En vecka är ingenting, inte ens för en sling. Jag hade en albopilosus som grävde ned sig i månader, utan att det hade med öms att göra alls, som sedan kom ut igen. Det var visserligen en större, nästan fullvuxen, men det lyfter i alla fall fram min poäng: Spindlar kan gömma sig länge. Blir den hungrig eller något kommer den ut. Gräv inte upp den, och ge ingen mat, förrän den kommer ut. 



Okej jag förstår =)
Jag vet att spindlar kan gräva ner sig i perioder men inte att det gällde sling så.. Då är det bara vänta och se hehehe... 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild