Vart kan man avelspellets?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

24
4
svartsammet:
Behöver hitta ett nytt sätt att köpa avelspellets. För hon jag köper igenom nu kommer inte kunna köpa in mer om några månader. Köpt igenom en grossist men jag själv kan inte köpa igenom dem och då blir det lite svårt. 

Någon som har tips på vart man kan köpa avelspellets? 

5099
3873
Tropfrog:
Avelspellets??. Ja man kan göra produkter av alla konstiga idéer. Varför skulle djur i avel ha andra behov än djur som inte är det.

Men berätta vilket djur du tänker på. Det är säkert så att det finns olika produkter till olika djur.

Eller ännu bättre.....fråga din nuvarande återförsäljare vilken grossist de tar dem ifrån. Sen är det bara att ringa dem och fråga vilken annan återförsäljare de har i din närhet.

Mvh
Magnus 

24
4
svartsammet:
Tropfrog skrev:
Avelspellets??. Ja man kan göra produkter av alla konstiga idéer. Varför skulle djur i avel ha andra behov än djur som inte är det.

Men berätta vilket djur du tänker på. Det är säkert så att det finns olika produkter till olika djur.

Eller ännu bättre.....fråga din nuvarande återförsäljare vilken grossist de tar dem ifrån. Sen är det bara att ringa dem och fråga vilken annan återförsäljare de har i din närhet.

Mvh
Magnus 

 Tänkte på avelspellets för råttor och möss! Glömde skriva det! Men tack för idén!

7
4
Hennaa:
Imazo har avelspellets 25kg säck i lager just nu. Du kanske kan be nån djuraffär beställa hem det åt dig? Det blir dock säkert mycket dyrare än av henne du brukar köpa av :)

Medlem i SHF
87
67
do_it:
Vet ju inte var du bor men jag köper av burbolaget, har riktigt bra priser och kan ofta mötas upp runt sthlm.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild