Gävleborgs herpetologiska förening ?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i DHF
2
0
narci:

Såg att de låg inne om att de ska ha en förening. Men har googlat, kollat facebook, kollat registrerade hemsidan men hittar inget.

är själv intresserad av att starta upp en men har ingen kunskap om hur, var eller nått. Bara kollat runt lite på skatteverket kommunen i sandviken/ gävle då jag själv tillhör sandvikens kommun och tänkte mig basen i sandviken/gävle pga tågförbindelser etc. Starta upp så det kanske kommer igång framåt våren sommaren 2021. 


men vad tror ni skulle intresset för en förening i Gävleborg finnas så jag vet om jag ska fortsätta med projektet och titta på de mer. Vet var jag kan få bidrag ifrån i kommunerna härifrån ????. Men finns det redan en förening är de ganska onödigt o starta upp en till ????.

/ nadia


Medlem i SHF
3992
5010
Jonas_:
Vad jag vet startades den upp och lades ner senare samma år... det måste vara 4-5år sen. 

Hur mycket intresse det finns kan jag inte svara på överhuvudtaget. Men finns det x antal brinnande eldsjälar så är grunden åtminstone lagd :) 

Det finns ingen aktiv förening i Gävleborg i nuläget. 

Medlem i DHF
2
0
narci:
Ja men då var nina efterforskningar rätt att det inte finns någon just nu. Då samlar jag på mig material så jag har det klart och samlar ihop några intresserade så får jag se var det hamnar under början av nästa år. Då har jag alla papper vad gäller ekonomi och regler i en hög så man vet vad man ger sig in i och även SHRF stadgar så man kan gå efter dem med ????. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild