Varning värmemattor exoterra

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

84
38
Ems:
Tropfrog skrev:


Om glaset spricker av värme så är det terrariet som är felaktigt, inte värmemattan. Vilket förståss inte går att utesluta om det är exo terra terrarium:).

Mvh
Magnus 


Vad är det för fel på exoterra enligt dig? 

5104
3879
Tropfrog:
Ems skrev:


Vad är det för fel på exoterra enligt dig? 


Har jag sagt att det är fel på exoterra? Det jag menar är att de har en hel del bottennapp i sitt sortiment. Lampor som inte funkar mer än några månader,  termostater som saknar display, galler i terrarium som rostar osv.  Jag har för lite egen erfarenhet av deras produkter för att uttala mig om företaget i stort.

Vad jag har förstått ifrån andra trådar så bygger exoterra terrarium där väggarna står utanpå botten istället för på botten. Detta medför risk i samband med värmematta. Inte givet att det spricker bara för att det är byggt så, bara en riskfaktor och kravet på byggkvalitet blir högre.

Mvh
Magnus 

84
38
Ems:
Tropfrog skrev:


Har jag sagt att det är fel på exoterra? Det jag menar är att de har en hel del bottennapp i sitt sortiment. Lampor som inte funkar mer än några månader,  termostater som saknar display, galler i terrarium som rostar osv.  Jag har för lite egen erfarenhet av deras produkter för att uttala mig om företaget i stort.

Vad jag har förstått ifrån andra trådar så bygger exoterra terrarium där väggarna står utanpå botten istället för på botten. Detta medför risk i samband med värmematta. Inte givet att det spricker bara för att det är byggt så, bara en riskfaktor och kravet på byggkvalitet blir högre.

Mvh
Magnus 


Nja, du antydde det i din text. Numer är gallret iallafall rostfritt. : )
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild