Beställa foder?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

13
4
Mio_:

RogerUME skrev:
Hej!
Söker tips på vart jag kan beställa foderinsekter till ok priser?
Gärna med stort utbud!
Inte reptilgrottan då jag har tröttnat på att betala för saker jag aldrig får när han missat att skicka med det :/
Har koll på Herpers Choice.
Pangdubia är juh bra, men här dåligt utbud utav insekter tyvärr.
Är bl.a olika kackerlackor, zofobas, mjölmask, gräshoppor mm.
Vill helst kunna beställa så blandat foder som möjligt:)
Ska kunnas skickas!


Du är välkommen o kika in min hemsida, insektskungen.se :) Har ett stort utbud och bra priser.


13
4
Mio_:
Johnexotics skrev:
www.insektskungen.se/ är rätt så ny men han som äger sidan är bra på skicka och packa skulle bli nått problem gå det alltid och lösa :)

Tack för att du tipsar min sida! Betyder mycket när man är ny i gamet. Nu i början är det svårt att beställa in rätt mängd men blir bättre för varje vecka! Nu har jag dessutom ett utrymme för min verksamhet där jag kan få plats med bra mycket mer. Som du säger är det bara att kontakta mig vid frågor, svarar alltid samma dag. 

663
345
Johnexotics:
Mio_ skrev:

Tack för att du tipsar min sida! Betyder mycket när man är ny i gamet. Nu i början är det svårt att beställa in rätt mängd men blir bättre för varje vecka! Nu har jag dessutom ett utrymme för min verksamhet där jag kan få plats med bra mycket mer. Som du säger är det bara att kontakta mig vid frågor, svarar alltid samma dag. 

Härligt Mio kul att du har utökat ditt företag :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild