Grön sungaya! Eh, hur gick det till?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

52
2
NillaLG:
Städade min gargoles terrarium och under en ormbunksliknande växt blev något väldigt upprörd! En sungayabebis har följt med (som ägg?) och växt till sig och blivit vackert grön! Anpassad till massor av gröna växter, eller ätit något som gjort den grön?
   Vad händer om jag stoppar in den i pinneterrariet, blir den lik övriga eller fortsätter den vara grön? (Den riskerar ju att bli Hedvigs nattmacka!) 
   Någon här som sitter inne med kunskap om naturens mysterium!?

52
2
NillaLG:
Bild finns på min profil under Vannrande Pinnar. Här gick inte att ladda upp.

Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
Vilken form var det (bandad eller helbrun)? Min kompis har en koloni, jag kanske borde hämta 1-2 st av honom för ett experiment.

52
2
NillaLG:
Varken bandad eller enfärgad. Mina har ett streck längs med hela ryggen, man kan ana strecket på den gröna.
   Jag har bandad också, ska kanske experimentera med den också.

52
2
NillaLG:
EmanuelKarl skrev:
Vilken form var det (bandad eller helbrun)? Min kompis har en koloni, jag kanske borde hämta 1-2 st av honom för ett experiment.

Värt att testa. Mina pinnar lever dock farligt ihop med min andra ödla. Min strophurus ciliaris älskar pinnebebisar och bor ihop med en bandad surkärring som lägger ägg överallt.
   Gargoylen är nog för ung och mätt för att jaga.

84
38
Ems:
Det kan kläckas honor där grönt dominerar. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild