Tips vart man kan köpa insekter online "inga foderdujur"

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

654
341
Johnexotics:
Hej alla söker sidor inom eu där man kan köpa insekter jag har köpt i från Thepetfactory innan, testade bugzuk dock väntat övet en vecka för mina djur där i från så undviker nog sidor från uk verka vara extrem lång tid innan det kommer Mvh John

1
0
Bindi:
SneakyTurtle skrev:
Hej alla söker sidor inom eu där man kan köpa insekter jag har köpt i från Thepetfactory innan, testade bugzuk dock väntat övet en vecka för mina djur där i från så undviker nog sidor från uk verka vara extrem lång tid innan det kommer Mvh John


Herperschoise har insekter, vet inte om de skickar eller inte då de verkar haft strul med posten ett tag. 

654
341
Johnexotics:
jo har kollat där men utbudet är rätt så litet men håller ett öga på den sidan om nått roligt dyker upp

173
59
mrvikke:
beställer alltid från reptilgrottan

84
38
Ems:
SneakyTurtle skrev:
Hej alla söker sidor inom eu där man kan köpa insekter jag har köpt i från Thepetfactory innan, testade bugzuk dock väntat övet en vecka för mina djur där i från så undviker nog sidor från uk verka vara extrem lång tid innan det kommer Mvh John


Har du hittat någon sida? Vad är det för insekter du är ute efter? 

654
341
Johnexotics:
Ems skrev:


Har du hittat någon sida? Vad är det för insekter du är ute efter? 


Olika Rov-skalbaggar och annat dock inga spindlar 

13
4
Mio_:

Johnexotics skrev:
Hej alla söker sidor inom eu där man kan köpa insekter jag har köpt i från Thepetfactory innan, testade bugzuk dock väntat övet en vecka för mina djur där i från så undviker nog sidor från uk verka vara extrem lång tid innan det kommer Mvh John


tjena! Jag säljer en hel del skalbaggar, tusenfotingar, bönsyrsor mm på insektskungen.se :)


7
3
herkules137:
thepetfactory är en bra sida från tyskland

654
341
Johnexotics:
Jo den sidan har jag använt mig av innan :)

654
341
Johnexotics:
Mio_ skrev:


 

tjena! Jag säljer en hel del skalbaggar, tusenfotingar, bönsyrsor mm på insektskungen.se :)


Joda Mio jag har koll på sidan ;) 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild