Hur sjutton fixar man nytt CITES -intyg?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

46
31
Mugs1911:
Jag har en svaghet, jag dricker ofta och mycket så alla papper på min nya Leopardbebis e borta.

Hur fan fixar man nytt CITES -intyg? jordbruksvärket kallade mig i stort sett ett ansvarslöst fyllo, och uppfödaren hänvisar till jordbruksvärket.

Så.. hur går jag till väga för att fixa CITES intyg på min nya Leopard, jag vill ha han chippad

508
304
Jonas77:
Pratar du om sköldpaddan? Är den inte Cites II/bilaga b? Då lär du bara behöva uppfödarintyg/dokument som styrker fångenskapsuppfödning, inte CITESintyg. Chippa djur kav vilken veretinär som helst göra med alla djur som är stora nog.

1228
464
leedragon:
Jonas77 skrev:
Pratar du om sköldpaddan? Är den inte Cites II/bilaga b? Då lär du bara behöva uppfödarintyg/dokument som styrker fångenskapsuppfödning, inte CITESintyg. Chippa djur kav vilken veretinär som helst göra med alla djur som är stora nog.

wait, det är väl cites A som man behöver dokumentation, chip eller fotografering identifikation eller hur?

Jordbruksverket borde annars kunna svara påd e frågor.

508
304
Jonas77:
leedragon skrev:

wait, det är väl cites A som man behöver dokumentation, chip eller fotografering identifikation eller hur?

Jordbruksverket borde annars kunna svara påd e frågor.


Ja? Bilaga B djur behöver fortfarande dokumentation som visar på fångenskapsuppfödning, men inte specifikt "CITESpapper". Men det har jag ju skrivit redan...

46
31
Mugs1911:
jag har allt, men har tappat bort det och kan inte hitta det.. det är inget fuffens

1228
464
leedragon:
Jonas77 skrev:


Ja? Bilaga B djur behöver fortfarande dokumentation som visar på fångenskapsuppfödning, men inte specifikt "CITESpapper". Men det har jag ju skrivit redan...

ahh då är vi överens, my bad.

508
304
Jonas77:
Mugs1911 skrev:
jag har allt, men har tappat bort det och kan inte hitta det.. det är inget fuffens


Vem har påstått det? Om du läser vad som skrivits här så har du antingen svar på frågan eller så får du uppge mer information.

5092
3863
Tropfrog:
Om det är uppfödarintyg du behöver så är det bara uppfödaren som kan hjälpa dig.

Mvh
Magnus  
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild