Forum App

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

46
31
Mugs1911:
är det ok med er om jag gör en simpel app till mobiler för att läsa på forumet? sidan är ju typ redan så mobilvänlig den kan bli men jag har tråkigt....
Det var en app enbart för att läsa och posta på forumet jag hade tänkt mig.
Jag kan skicka den till er så kan ni se att det inte är något fuffens och att den håller måtten.
Som sagt, sidan är ju redan så mobilvänlig den kan bli så onödigt igentligen, men det kan vara mysigt med ett pling i fickan om någon svarar på ens forumtråd ;)

yes yes, låt mig veta om det är något ni skulle kunna tänka er

4
0
Mellsson95:
Jag hade även velat ha som typ hästnet - notiser om nån skriver till en privat också, den appen är sjukt smidig!

663
344
Johnexotics:
Mugs1911 skrev:
är det ok med er om jag gör en simpel app till mobiler för att läsa på forumet? sidan är ju typ redan så mobilvänlig den kan bli men jag har tråkigt....
Det var en app enbart för att läsa och posta på forumet jag hade tänkt mig.
Jag kan skicka den till er så kan ni se att det inte är något fuffens och att den håller måtten.
Som sagt, sidan är ju redan så mobilvänlig den kan bli så onödigt igentligen, men det kan vara mysigt med ett pling i fickan om någon svarar på ens forumtråd ;)

yes yes, låt mig veta om det är något ni skulle kunna tänka er



Prata med Anders som äger sidan :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild