C. versicolor äggsäck

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

273
209
AndreasB:
Gissar på ca 160st ägg -11 dåliga. Har ytterliggare ca 30st ägg i en annan behållare som det inte verkar bli något av.


Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
AndreasB skrev:

Grattis! Jag själv håller alla tummar och tår för min Bowser (stirmi-hane) som jag skickade iväg på 50/50. Han är tydligen dödad nu (som väntat) men hann para sig först.

273
209
AndreasB:
EmanuelKarl skrev:

Grattis! Jag själv håller alla tummar och tår för min Bowser (stirmi-hane) som jag skickade iväg på 50/50. Han är tydligen dödad nu (som väntat) men hann para sig först.



Håller tummarna för dig. Jag har min lånade hane kvar här hemma. Så vem vet, blir kanske mer lovemaking.

273
209
AndreasB:

26
19
Lotuswave:
AndreasB skrev:


Eggs with legs :)

72
9
Dade:
AndreasB skrev:
Gissar på ca 160st ägg -11 dåliga. Har ytterliggare ca 30st ägg i en annan behållare som det inte verkar bli något av.


Kommer det finnas till salu här på Terrariedjur snart?
Kommer det gå beställa per post?

273
209
AndreasB:
Dade skrev:

Kommer det finnas till salu här på Terrariedjur snart?
Kommer det gå beställa per post?



Hej,

Ja det kommer finnas till salu här på terrariedjur. Kommer nog dock dröja ca 2 mån till.

273
209
AndreasB:

72
9
Dade:
AndreasB skrev:



Hej,

Ja det kommer finnas till salu här på terrariedjur. Kommer nog dock dröja ca 2 mån till.



En fråga bara. Vad använder du för burkar till dem när det är så små?

273
209
AndreasB:
Dessa hos.se/hela-sortimentet/biologi/exkursionsutrustning/plastburk-m-lock-80st-30ml
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild