Pacmangroda nedgrävd helt

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

187
33
AntonMurseli:
Hej!

jag har en pacmangroda (ceratophrys cranwelli x cornuta), den gräver ned sig helt hela tiden och man ser aldrig den. Den har inte heller så bra apptit längre , är det något jag bör oroa mig för?

/Anton

Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:

MmBruh skrev:
Hej!

jag har en pacmangroda (ceratophrys cranwelli x cornuta), den gräver ned sig helt hela tiden och man ser aldrig den. Den har inte heller så bra apptit längre , är det något jag bör oroa mig för?

/Anton



Du har juh redan frågat om detta i den andra tråden du startade....?

www.terrariedjur.se/forum/thread/9859/1/


388
460
australis66:
MmBruh skrev:
Hej!

jag har en pacmangroda (ceratophrys cranwelli x cornuta), den gräver ned sig helt hela tiden och man ser aldrig den. Den har inte heller så bra apptit längre , är det något jag bör oroa mig för?

/Anton


Inte för att göra dig besviken men det är vad dom gör. Gräver ner sig, kommer fram efter ett jäkla bra tag, äter sen försvinner dom igen.

Min syns ibland inte på en månad eller mer. När han kommer fram äter han sen försvinner han igen på obestämd tid. 

187
33
AntonMurseli:
australis66 skrev:


Inte för att göra dig besviken men det är vad dom gör. Gräver ner sig, kommer fram efter ett jäkla bra tag, äter sen försvinner dom igen.

Min syns ibland inte på en månad eller mer. När han kommer fram äter han sen försvinner han igen på obestämd tid. 

Ok bra! det gör mig inte besviken att den gräver ned sig det är ju dens naturliga beetende, jag var bara lite rädd över att den grävde ned sig helt och matvägrade, men pacman grodor brukar ju matvägra!

187
33
AntonMurseli:
Flyers90 skrev:



Du har juh redan frågat om detta i den andra tråden du startade....?

 

www.terrariedjur.se/forum/thread/9859/1/


Jo jag ber om ursäkt ville bara vara 100% säker!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild