Bioaktivt terrarium till ögonfransgecko

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

3
0
Shadowgirl:
Jag har tänkt ordna ett biaktivt terrarium till min ögonfransgecko och önskar alla tips och guider ni har för att få ihop det :)
Jag har ett terrarium som är 60x45x90

5061
3826
Tropfrog:
Serpadesign på Youtube brukar vara populärt som nybörjarkälla. Där tittade jag mycket när jag byggde mitt:

www.terrariedjur.se/forum/thread/7161

Du behöver dock kraftigare växter till ögonfransgecko som skulle gjort slarvsylta av växterna i mitt.

Om du gör denna tråden till en byggtråd så kan du ställa mer specifika frågor under byggets gång.

Mvh
Magnus 

3
0
Shadowgirl:

Tropfrog skrev:
Serpadesign på Youtube brukar vara populärt som nybörjarkälla. Där tittade jag mycket när jag byggde mitt:

www.terrariedjur.se/forum/thread/7161

Du behöver dock kraftigare växter till ögonfransgecko som skulle gjort slarvsylta av växterna i mitt.

Om du gör denna tråden till en byggtråd så kan du ställa mer specifika frågor under byggets gång.

Mvh
Magnus 




Tack för tipset.

Hur gör jag tråden till ett byggtråd?


Medlem i GHF
3088
1664
EmanuelKarl:
Shadowgirl skrev:




Tack för tipset.

 

Hur gör jag tråden till ett byggtråd?


Lägger upp inlägg som har med ditt bygge att göra. Du kan ju annars helt enkelt skapa en ny tråd under terrarium och inredning om du vill.

5061
3826
Tropfrog:
Kategorin heter väl terrariebygge? Starta en ny tråd är nog bäst.

Mvh
Magnus 

3
0
Shadowgirl:
EmanuelKarl skrev:

Lägger upp inlägg som har med ditt bygge att göra. Du kan ju annars helt enkelt skapa en ny tråd under terrarium och inredning om du vill.



Tack vad snällt.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild