Acanthoscurria musculosa

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

22
3
jjennsan:
Tja. 
Har haft min acanthoscurria musculosa ganska länge nu och det har slagit mig att jag typ aldrig ser någon annan som har denna art. Min är fortfarande en sling så fortfarande ganska liten. Följer många youtubers i hobbyn och läser väldigt mycket. Men denna art verkar aldrig finnas i någons kollektion. Eller så nämns den aldrig. Why? 

Vilka här har dom? Hur är dom tempraments mässigt? Varför är dom så ovanliga? Är det ett monster jag har skaffat och det är därför ingen har dom?

1275
1724
Falk:
Vissa arter blir aldrig populära i den svenska hobbyn. Hade själv en del arter som jag var ensam att ha under tiden jag var aktiv i hobbyn.

Men något monster är det inte 

Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
jjennsan skrev:
Tja. 
Har haft min acanthoscurria musculosa ganska länge nu och det har slagit mig att jag typ aldrig ser någon annan som har denna art. Min är fortfarande en sling så fortfarande ganska liten. Följer många youtubers i hobbyn och läser väldigt mycket. Men denna art verkar aldrig finnas i någons kollektion. Eller så nämns den aldrig. Why? 

Vilka här har dom? Hur är dom tempraments mässigt? Varför är dom så ovanliga? Är det ett monster jag har skaffat och det är därför ingen har dom?

The dark den har en juvenil, men han nämnde den bara i unboxing-videon och i någon video kort därefter.

58
59
Daffas77:
Problemet är väl att den är bara "Another brown spider". Den har inga utmärkande attribut.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild