Expo Syd -16

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

116
54
Micke76:
Hittade något bottenmatterial som nog blir väldigt snyggt. En blandning av små barkbitar, träflis mm. Ser så naturligt ut att man skulle kunna tro att någon varit ute i skogen och sopat ihop det ;)

Annars blev det en grotta till den stora kungssnoken och frysfoder som nog bör räcka fram till nästa vår.

81
154
Pngtaipan:
Blev en trio Naja siamensis här

55
25
benny69:
0.0.3 Natrix maura
2.2 Vipera berus
En juvenil majsorm, ett gäng frysta möss i olika storlekar, levande möss, vandrande pinnar, zophobas och flera stora, begagnade E.T -terrarier. 
Det blev dyrt!

81
154
Pngtaipan:
Vipera berus lät ju inte fel alls

55
24
Lindskog:
1.1 timorvaraner & en jävligt snygg solomon jungleboa ifrån Ola!



1
0
dorota72:
Hej allihop jag har också fyndat på Expo Syd igår syrsor gräshoppa och en underbar leopard gecko unge (kanske flicka) jag är mycket nöjd Expo Syd är det bästa som händer i augusti månad. Dorota

1
0
axelssonadam:
Detta var första gången för mig på Expo Syd och det var hittills den bästa mässan som jag har varit på. Vi fyndade massor med inredning och foder samt lampor och armaturer. Bra utbud tycker jag, förutom på växtfronten då man kunde ha önskat mer. Men vi fyndade även bland de växter som fanns. Jag är mycket nöjd och det är även våra C.Ciliatus & Eublepharis macularius. 

22
13
MattiasP:

1.2.0 Gongylus gongylodes
2.1.0 Phyllocrania paradoxa
2.1.0 Achrioptera fallax
0.0.10 Eudicella smithi bertherandi
Syrsor
Husflugor (kryllvingade)
Hopstjärtar
Gråsuggor
15 bromelior
3 ficus pumilo
Belysningar
Regnsystem
m.m.

Hittade inga Phyllium arter så får beställa dom från annat håll


19
13
Robban3030:
Hur var utbudet på landsköldpaddor ??

321
444
Daniel_S:
Här är en som vill höra om utbud av växter och groddjur :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild