Uppfödare av svart råttsnok?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

16
5
GarmrHeim:
Hejsan! 
Som rubriken säger undrar jag om det finns några dom föder upp svart råttsnok? 
Den svarta kungssnoken är ju olaglig att köpa nu så tänkte råttsnoken skulle vara ett bra alternativ. 

Är intresserad av morpher med och sett att det finns något som heter 'white sided' av svart råttsnok vilken verkar vara en sjukt fin variant och skulle gärna införskaffa mig både en helsvart och en sådan morph isådanafall men undrar ju då såklart om det ens finns uppfödare här i Sverige eller om man måste resa till England eller resten av Europa för att försöka få tag på ett par exemplar. 

Tack på förhand! 

1662
779
fluffis:
GarmrHeim skrev:
Hejsan! 
Som rubriken säger undrar jag om det finns några dom föder upp svart råttsnok? 
Den svarta kungssnoken är ju olaglig att köpa nu så tänkte råttsnoken skulle vara ett bra alternativ. 

Är intresserad av morpher med och sett att det finns något som heter 'white sided' av svart råttsnok vilken verkar vara en sjukt fin variant och skulle gärna införskaffa mig både en helsvart och en sådan morph isådanafall men undrar ju då såklart om det ens finns uppfödare här i Sverige eller om man måste resa till England eller resten av Europa för att försöka få tag på ett par exemplar. 

Tack på förhand! 


Kul att du är intresserad av svart råttsnok. Jag hade några småttingar till salu på Expo syd-mässan för några år sen. Intresset var då väldigt svalt. Det är inte så vanligt med svarta råttsnokar i Sverige och ännu ovanligare med de riktigt snygga svarta(-re).

Jag hade en dam född ca 1995 som tyvärr dog nu i Januari. Hon var riktigt fin.

305
150
SunshineGeckos:
fluffis skrev:


Kul att du är intresserad av svart råttsnok. Jag hade några småttingar till salu på Expo syd-mässan för några år sen. Intresset var då väldigt svalt. Det är inte så vanligt med svarta råttsnokar i Sverige och ännu ovanligare med de riktigt snygga svarta(-re).

Jag hade en dam född ca 1995 som tyvärr dog nu i Januari. Hon var riktigt fin.

Hade du haft henne under alla år? Eller hade hon haft fler ägare? :)

1662
779
fluffis:
SunshineGeckos skrev:

Hade du haft henne under alla år? Eller hade hon haft fler ägare? :)


Jag tog över ormen från en kompis när hon var några år gammal, därefter har jag haft henne :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild