Expo Stockholm 28/5 2016!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

6
2
Cvalo:
anniemalmros skrev:


Att det blir samtidigt handlar nog lite också om att ingen vill anordna en mässa i mitten av månaden INNAN lön! Att lägga mässan en lönehelg eller precis efter är ju det optimala för både utställare och besökare :) 


Sedan beror det ju på när det finns möjlighet att hyra lokalen. 

Medlem i SHF
292
659
viper66:
Är det bara jag som tycker det börjar bli löjligt många mässor nu? 

Är det bra eller förstör det resesuget och köpsuget till mässorna? 


273
148
Flosker:
Hej

kan tänka mig att vissa butiker kan få problem, då flera gör sina inköp på mässor. Är man då inte representerad där eller har internet försäljning kan de få problem.  Lite samma som stora köpcentrum ställer till med, samma samma billiga grejor, men special utbud kvalitet och bra service försvinner. Eller är det bara jag som är för gammal och nojig. Gynna din lokala handlare, försvinner de blir vi beroende av dessa mässor.

741
681
Binks:
viper66 skrev:
Är det bara jag som tycker det börjar bli löjligt många mässor nu? 

Är det bra eller förstör det resesuget och köpsuget till mässorna? 




Du åker ju aldrig på nån mässa så för dig spelar de ingen roll :D

161
508
SHF:
Expo Stockholm lördagen 28/5 i Täljehallen, Södertälje närmar sig!

Nu har vi en kampanj där man får 75:- rabatt per bord man bokar om man bokar bord på Expo Sthlm både 28/5 och 1/10 (båda mässorna kommer vara i Täljehallen).

Bokningsformulär hittar du här: www.terrariedjur.se/?page=happening&hid=103&sub=coming&subsub=book

Vi ses på Expo Stockholm!

/SHF

69
39
NiklasTyreso:
Kul att reptilintresset växer! 

Fortfarande behövs fler musuppfödare i Sverige. Det är ingen bra situation när 4-5 uppfödare föder upp de flesta möss. Närproducerade möss finns inte.

379
399
Mr_B:

Det som jag känner saknas är bl.a bra fodergeckos/grodor/ormar till vettiga priser på mässor. Vilket jag hoppas kommer dyka upp inom en snar framtid efter som det dyker upp mer o mer arter som lever på dessa i hobbyn med.

Sen gör det inte så mycket om mässorna blir fler. Det ger mig ett bättre urval o välja mellan dem. Man behöver inte åka på alla om man inte vill. :) 


Medlem i SHF, SkHF
100
127
kent:

NiklasTyreso skrev:
Kul att reptilintresset växer! 

Fortfarande behövs fler musuppfödare i Sverige. Det är ingen bra situation när 4-5 uppfödare föder upp de flesta möss. Närproducerade möss finns inte.


jag finns i tyresö och är musuppfödare


71
98
gnagethazze:
NiklasTyreso skrev:
Kul att reptilintresset växer! 

Fortfarande behövs fler musuppfödare i Sverige. Det är ingen bra situation när 4-5 uppfödare föder upp de flesta möss. Närproducerade möss finns inte.



Jag har en egen liten odling som täcker mitt behov. Är det fler som gör så? Hade jag inte haft min lilla odling så hade jag gärna sett att det fanns flera på marknaden eftersom djuraffärer typ Djurmagasinet är rena ockret på fodermöss

63
135
Ghost:
peter54 skrev:
Jag tycker det är toppen att SHF arrangerar den här mässan i Södertälje nu när det visade sig att Salamässan blev inställd. Klart att det inte är idealiskt att Malmö ligger på samma datum, men jag har 73 mil dit och till Södertälje har jag ungefär 15 mil, så för min del är valet enkelt :)

Jag kan bara instämma! :) 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild