SNÖ

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

107
7
Andresjolander97:
Karlskoga, ca 3-4 cm kvar nu så hoppas det ramlar ner lite mer innan det smälter

417
249
KANDARBA:
Jonas_ skrev:
Vad är kopplingen terrariedjur och snö? :D Finns antagligen lämpligare forum om man vill diskutera snödjupet..


Har du sånna bekymmer med att det finns Icke Terrariedjur Relaterat. Så är du välkommen att ta upp det med administrationen för denna sida och kanske slopa den det kategorin helt. 

Men lättare är om du väljer helt enkelt att inte gå in på den kategorin överhuvud taget. 

Medlem i SHF
4002
5025
Jonas_:

KANDARBA skrev:


Har du sånna bekymmer med att det finns Icke Terrariedjur Relaterat. Så är du välkommen att ta upp det med administrationen för denna sida och kanske slopa den det kategorin helt. 

Men lättare är om du väljer helt enkelt att inte gå in på den kategorin överhuvud taget. 


Haha tagga ner :) Är kanske mer exotiskt med snö längre ner i landet, här där jag bor brukar vi ha snö & vinter i slutet av November och det diskuteras ju snö ÖVERALLT på internet och TV, nåt med svensken och vädret som vi alla vet. 

Klart ni får fortsätta prata snö, såna bekymmer har jag inte med det, hade hoppats slippa den diskussionen här dock ;) 


Medlem i SHF
4002
5025
Jonas_:

KANDARBA skrev:
 

Men lättare är om du väljer helt enkelt att inte gå in på den kategorin överhuvud taget. 


Jag går alltid in på senast aktiva trådar när jag kollar forumet. Lika som när jag kollar bilder kollar jag alltid senast tillagda bilder :) 


593
551
Redfoot:
För ett år sedan ungf så la någon in ett inlägg om att en bil var till salu, jävlar vilket liv det blev ute i stugorna. Men ingen kunde svara på min fråga vad Youtube-klipp hade med reptiler att göra och nu kommer det en tråd om snö!?
Ja ja, det är väl jag som fattar trögt.
/R

417
249
KANDARBA:
Redfoot skrev:
För ett år sedan ungf så la någon in ett inlägg om att en bil var till salu, jävlar vilket liv det blev ute i stugorna. Men ingen kunde svara på min fråga vad Youtube-klipp hade med reptiler att göra och nu kommer det en tråd om snö!?
Ja ja, det är väl jag som fattar trögt.
/R


Själv anser jag inte att det har med själva reptiler att göra utan det tillhör allmäna diskutioner eller allmänt snack. 
Men kategorin på detta ämne är: 
Icke Terrariedjur Relaterat. 

Och det är detta samtal "ej djur relaterat" 
så jag anser inte att det bör vara några problem med det. 
Detta kan bidra till en högre aktivitet i ett forum då man även kan diskutera andra saker än bara enskilda eller grupper av djur. 

Men tillbaka till ämnet nu. 
Har ni fått mycket snö? 

Här i Dalby kom det drygt 1dm snö skulle jag tro

340
91
Copa:
Hela landet verkar ha snö förutom vi i Uppsala. Man blir lite smått avundsjuk

109
14
Tyris:
Vi här i Kronoberg har inte så mycket att bidra med, tyvärr! (jag älskar snö!) Ni i Uppsala är inte ensamma! Vi får väll nöja oss med att det var minusgrader igår;-)

64
67
AntonTheLizard:
Jag hoppas bara på att det blir mer snö här i Katrineholm innan första advent som är på söndag, man måste ju få lite julstämning :)

62
13
jtermiteo:
Japp, vill också få mer snö till advent
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild