Kungälvsmässan, vilka kommer?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

85
144
Avic:
Jag kommer, har bord på mässan...

Medlem i GHF
7
3
Pela:
Jag kommer att jobba på mässan. Det ser ut att bli en stor och varierad mässa med mycket djur och säljare från flera olika länder. Markera gärna på facebook om du tänker besöka mässan www.facebook.com/events/970347222980415/

15
25
countess:
Kommer någon som säljer Mega-ray lampor ?

45
462
Zuzanne:


Vi kommer:)

Skall gästspela lite hos Christer Dahl och göra reklam för min blogg.

Är på jakt efter några spindlar. Det blev ju segelfensagam på Stockholmsmässan i stället för spindlar, så denna gången får vi se hur det blir.

Ser fram emot Kungälvsmässan som alltid är lika trevlig.

Står säkert som jag brukar göra någonstans och asgarvar. Var inte blyga. Kom gärna fram och säj hej.

Hoppas på en trevlig dag som jag kan berätta om i min kommande blogg.

Mvh Zuzanne/Chlamydosaurus

3
1
Jenny75:
Jag undrar om det brukar vara bra priser på terrarium på mässan och om det kan finnas begagnat till salu där? Jag e ute efter exo-terra, gärna 45x45x60 :)

7
18
JohanD:

Vi kommer att dubbelkolla i början av nästa vecka med de som har bokat bord att de verkligen kommer. Skulle så inte vara fallet kommer vi att meddela här och på vår webb samt Facebook.

Bästa reptilhälsningar,

Johan

GHF


19
13
Robban3030:
Finns det någon chans att hitta antingen en leopardsköldpadda eller en stjärnsköldpadda på mässan tro???? 

34
29
Olmen:
Robban3030 skrev:
Finns det någon chans att hitta antingen en leopardsköldpadda eller en stjärnsköldpadda på mässan tro???? 

Självklart men hur stor chansen är törs jag inte svara på.

333
97
leolina:
Tackar för tipset om FB Pela! Dags att dela och sprida så att så många som möjligt dyker upp! MillasReptiles kommer att finnas på plats som vanligt med varningsmärken, vattenkulor och denna gång även bönsyrsor :D

444
153
jpson67:
Snart är det mässa :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild