Vad fick ni med er från Expo syd?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

70
86
Realboas:
Som rubriken lyder vad fick ni med er hem från Expo syd?

Själv fick jag en pastel stripe 66% het albino boa

och 15 kg jumbo råttor

456
200
isdrake:

Idag var det verkligen skyddslapparna på för att inte handla på sig några djur. Dum som jag var tog jag med aldeles för mycket pengar också vilket inte underlättade det hela. XD

 

Det som blev inhandlat var ett halvslitet terrarium, en massa insekter och lite plastväxter. Väldigt pepp på att få fixa terrariumet. 


2966
1645
Hoggaforfan:

1.1 Dendrobates Tinctorius "Azura"
0.2 Lepidodactylus lugubris
X antal hoppstjärtar, husflugor och syrsor
1st petbox
2 vattenväxter av okända arter
1st Firemon geckofoder
Sålde värmekablar för 850:- så gick inte så farligt minus


70
86
Realboas:
Isdrake
Jag åkte dit för att lämna över 8 bokade boa ormar och för att hämta mina bokade råttor. detta lyckades jag med utan problem, sen skulle jag försöka hitta en ny hane till min boa besättning det misslyckades jag fatalt med då jag hittade den lilla damen ovan.. men jag är nöjd ändå gick bara minus 160 kr på denna mässan, brukar bli betydligt mycket mer :)


1661
777
fluffis:
Jag fick med mig löss och terrariedjur.se-baciller. Nä, jag bara skojar! :) Det var jättekul att umgås med Anders och att träffa en hel del andra härifrån. 

Försäljningsmässigt var det en skitmässa för mig. Inte en enda av de sju ormarna jag hade med såldes. Och jag fick med mig hem en extra majsorm för ett avelsprojekt. Det enda målet jag hade innan mässan var att jag inte skulle ha fler ormar med mig hem än dit och det misslyckades ju... Nu blir det att hålla mässormarna skilda från de andra. Drygt men det gäller att ha lite tålamod så blir det bra sen :)

424
32
samthe0ne:
2 kulturer med tropiska gråsuggor (inslängda i stora gecko-terrariet)
1 ny lampskärm till Skäggagamen
1 (125w Solar glow, innehåller allt som solljuset innehåller) ny lampa till Skäggagamen
2 burkar med bandade syrsor á ca 50 st
1 stor burk med Dubias (kackerlackor, väl förslutna i en gammal kakburk)
1 ny bakgrund till Lilos lilla terrarie (Exo Terra 45*45)
1 Skylt till ytterdörren som säger (halvt på skämt) "Varning för Skäggagamen"
1 Foderstation till Lilo
Känner mig riktigt nöjd, förutom att jag ev. skulle behövt köpa en liten lampa till Lilos terrarie

14
22
Turdus:
Jag kunde inte åka ner . Hur var utbudet av snokar? Nån som såg några bambusnokar? Några ovanligare  mjölksnokar? 

593
551
Redfoot:
Dysor och ett par t-shirt med Terrariedjur.se tryck.
/R

1661
777
fluffis:
Den enda bilden från mässan blev av någon anledning en mobilbild på en ödla. Den hade ganska mycket blått i sig så det är väl det som är anledningen :)


91
8
Saraldor:
Kackisar och mat till dem det var vad jag kom hem med.
  

Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild