Råd till nybörjare, ljus/värme L.williamsi

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

903
509
Evanjeline:
Jag hade sparat ihop till de pengarna om jag vart du. Har haft nattlevande ödlor, och de är så tråkiga jämnfört med daggeckos! Där är så mycket liv och rörelse med daggeckos, sen skadar det inte att de oftast är väldigt vackra. Om du nu tänker köpa nattlevande och vill ha en liten gecko så rekomenderar jag jungfrugecko.

194
165
JoakimLundgren:
Evanjeline skrev:
Jag hade sparat ihop till de pengarna om jag vart du. Har haft nattlevande ödlor, och de är så tråkiga jämnfört med daggeckos! Där är så mycket liv och rörelse med daggeckos, sen skadar det inte att de oftast är väldigt vackra. Om du nu tänker köpa nattlevande och vill ha en liten gecko så rekomenderar jag jungfrugecko.


Det är ju deras mer utåtriktade levnadssätt som har fascinerat mig. Får se om jag hittar billiga solar raptorlampor o tillbehör i rödovre, annars blir det nattlevande geckos istället till att börja med. Har ett rum att fylla med terrarium i takt med att jag lär mig mer om hobbyn.

146
85
Lovet:
JoakimLundgren skrev:


Det är ju deras mer utåtriktade levnadssätt som har fascinerat mig. Får se om jag hittar billiga solar raptorlampor o tillbehör i rödovre, annars blir det nattlevande geckos istället till att börja med. Har ett rum att fylla med terrarium i takt med att jag lär mig mer om hobbyn.

Ett tips om du ska ha nattlevande men ändå vill se ödlorna på dagarna med är vipergeckos, de är ökenlevande med så de är väldigt enkla att börja med :)

903
509
Evanjeline:
Tror inte de har solar raptor i rödövre. Had einga som jag kunde se när jag var där i alla fall.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild