Cryptelytrops purpureomaculatus ungar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

60
5
Xardas:

Tjenare!

 

Ni som är med i andra forum har säkerligen redan sett denna men för er andra kan det vara kul att se.

 

Min C. purpureomaculatus hona födde ungar den 17 maj och jag hade turen att få med det på video.

 

 

Bild på den ena ungen 15 dagar gammal (hmm, bilden är åt rätt håll annars men här vart den sne...)

 


273
3
117:

Grattis =D man ser verkligen när dem kommer ut, bra timeing !! =)


60
5
Xardas:

Tackar! Jag lyckas tyvärr inte få till så att man kan se videon direkt här utan att behlöva gå in på youtube.. hur gör man detta?


273
3
117:

Du måste använda HTML för att kunna göra så men iaf, du väljer ett klipp >> Dela >> Bläddra in sen koiperar du HTML-koden du fick fram och klistrar in det i ditt HTML inlägg =) 

Mvh Dragon


60
5
Xardas:

Så! Tack anders :)


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Var så lite så :) Hur många ungar blev det totalt?


60
5
Xardas:

När jag ska svara på inlägg med video så hamnar videon över svarfönstret.. skumt! och när man ska svara på inlägg måste man skrolla ända upp på sidan ;)

 

Det var hennes första födsel och det vart 2st levande, några dödfödda och en bärnsten :)


Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2685
2491
anders:

Bägge dessa saker kommer att fixas :) Tack för att du påpekar dom. Skriver upp dom på todo-listan direkt.


60
5
Xardas:

Liten update med bild på ungen jag sparade. :)

 

 


Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
Xardas skrev:
När jag ska svara på inlägg med video så hamnar videon över svarfönstret.. skumt! och när man ska svara på inlägg måste man skrolla ända upp på sidan ;)

 

Det var hennes första födsel och det vart 2st levande, några dödfödda och en bärnsten :)


vad menar du med bärnsten?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild