Expo Stockholm 1/10-2016!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

741
681
Binks:
Då får man tacka alla inblandade för en otroligt bra mässa.
Trots att jag inte har ett brinnande intresse för allt som fanns i lokalen så verkade det vara ett bra utbud då de var lagomt spridda skurar av folk i hela lokalen.

Min brorsdotter på 3år hade bara ett litet klagomål på mässan och de var att hon inte sett en enda tiger där, men gillade frysboxarna med råttor och möss samt alla Ögonfransgeckos.

Bra jobbat!
Ses snart igen!

20
19
zeek:
Tack för en mycket välarrangerad mässa. 
Gillar både lokalen och hela upplägget. 
Bra jobbat 

Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
Binks skrev:
Då får man tacka alla inblandade för en otroligt bra mässa.
Trots att jag inte har ett brinnande intresse för allt som fanns i lokalen så verkade det vara ett bra utbud då de var lagomt spridda skurar av folk i hela lokalen.

Min brorsdotter på 3år hade bara ett litet klagomål på mässan och de var att hon inte sett en enda tiger där, men gillade frysboxarna med råttor och möss samt alla Ögonfransgeckos.

Bra jobbat!
Ses snart igen!

Några kattdjur går att få ihop iaf. Jaguarpyton, leopardgecko. Just det. Tiger finns ju faktiskt också, för det är en konstig mässa om det inte finns en enda tigerpyton. Men om det var vuxna tigrar hon ville se så hade hon antagligen helt rätt

31
11
Blomman:
Jag hade hoppats på lite mer amfibier men eftersom jag dök upp strax innan 12 så var dom kanske sålda? Jag tyckte denna mässan var välordnad och prydlig men saknade mer djur som jag tycker finns på mässorna i Skåne där jag bor. Men jag är ändå mycket nöjd för där fanns mycket annat som jag "behöver " till djuren och dessutom bra priser. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild