Expo Mitt

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

10
38
ExpoMitt:

Expo Mitt 2015 närmar sig med stormsteg! Den 25 april kl. 11.00 är det äntligen dags igen!

Var? I Sala Folkets Park så klart :)

Mer information kommer inom kort!

 


10
38
ExpoMitt:

Nu är bordsbokningen igång!

Gå in på: bokning.dennisphoto.tk/ för bokning av bord och lista på säljare.

Visste du att vi också finns på Facebook - www.facebook.com/groups/182507691864613/


10
38
ExpoMitt:

10
38
ExpoMitt:
Nu är det inte många bord kvar, så går du och funderar, gå inte för länge, risken finns att de tar slut snart.

10
38
ExpoMitt:

För att inte missa någon kommande mässa så rekommenderar jag er att gå med i gruppen Expo Mitt på Facebook, www.facebook.com/groups/182507691864613/
Där kan ni också ladda ned reglerna som gäller för mässan, annonsera, ställa frågor rörandes mässan m.m.

Hjälp oss gärna med att bjuda in fler medlemmar till Facebookgruppen och till evenemanget.
Den 300:e medlemmen får en entrébiljett till årets Expo Mitt
och går det så bra att vi hinner upp till 500 medlemmar innan mässan så delar vi ut 2 entrébiljetter till den 500:e medlemmen.


10
38
ExpoMitt:

Nu är alla borden bokade och en lista på aktuella utsällare hittar ni på bokningssidan:
bokning.dennisphoto.tk/


1
2
CrestedMan:
Fantastiskt att det funkar så bra med Expot här i Sala. Å för en gångs skull har man nära till ett Expo....inte ens en kilometer :)


Medlem i SHF
537
749
Patch:

Bara 3 veckor kvar!! 

Ses där allesammans! 


165
186
denka:
Gött... Kliar i plånboken 

58
16
deLioncourt:
Det ska bli jättekul! Har precis bokat en ödla, så nu ska jag äntligen bli reptilägare igen. :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild