Bra webbutik med reptiltillbehör

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

2966
1645
Hoggaforfan:
Newton skrev:
Tackar för Reptil grottan.

Kikar in deras sortiment och ser en del kul saker.
Återstår att se hur leveransen är.. Huvudsaken det är bättre än Reptillagret så är jag nöjd ;)


Bara att spamma kent annars ;-)

14
22
Turdus:
Micke_E skrev:
Jag har letat efter hyggliga priset på plastväxter utan att riktigt hitta något, har ni några bra tips där? (tar mig friheten att låna lite av tråden)



På Rusta och liknande affärer kan man hitta sjysta fejkväxter till bra priser. 

205
203
Micke_E:
Då ska jag kolla igen, jag tycker att de har legat på dansa priser som arken...

77
67
Samuelelel:
Micke_E skrev:
Jag har letat efter hyggliga priset på plastväxter utan att riktigt hitta något, har ni några bra tips där? (tar mig friheten att låna lite av tråden)



Ebay! Satt igår och hamnade av en slump bland plastväxter. Hur billigt som helst men lite leveranstid där också. Exempel: 2,4 meter klätterväxt för 13kr, då med gratis frakt från hong kong :) www.ebay.com/itm/161382352919



444
153
jpson67:
www.ebay.com/sch/Reptile-Supplies-/1285/i.html

Medlem i SHF, SkHF
100
127
kent:
Newton skrev:
Tackar för Reptil grottan.

Kikar in deras sortiment och ser en del kul saker.
Återstår att se hur leveransen är.. Huvudsaken det är bättre än Reptillagret så är jag nöjd ;)


bara att skriva direkt om det är någoting du undra :)

166
54
Leoleopardgecko:
Reptilgrottan är sjukt bra! :) Jag och mina ödlor är sjukt nöjda med hans dubior :)

125
182
Redfoottortoise:
Jag handlar nästan alltid hos Andreas på www.reptillagret.se som är mycket välsorterade
Snabb leverans, max 3 dagar ända fram till dörren och aldrig några problem med byten eller annat

www.reptilica.de är också mycket välsorterade, men leveranstiden kan vara lite längre

Om ni vill köpa Nutrobal, så rekommenderar jag www.shelledwarriorsshop.co.uk
Det kostar bara hälften (!) mot vad dom tar i Sverige och dessutom har dom storpack på upp till 1 kg !

Sepiaskal går nästan aldrig att få tag på här i Sverige, nästan alltid slut i lager om man nu inte vill betala upp till 25:- för ETT ynka skal ? Jag handlar alltid Sepia i storpack på 1 kg som endast kostar 150 kr per kilo (!) hos www.animeddirect.co.uk

2048
773
psyjoh:
Vet inte om jag kan hålla med om reptillagret då jag la två separata ordrar vid olika tillfällen och nästan två månader senare fick jag mail att en av varorna var slut därför hade dem inte skickat något. 
Ibservera att det tog nästan två månader för dem att meddela detta trots att jag försökt få kontakt med dem flera ggr. 

125
182
Redfoottortoise:
psyjoh skrev:
Vet inte om jag kan hålla med om reptillagret då jag la två separata ordrar vid olika tillfällen och nästan två månader senare fick jag mail att en av varorna var slut därför hade dem inte skickat något. 
Ibservera att det tog nästan två månader för dem att meddela detta trots att jag försökt få kontakt med dem flera ggr. 


Det förstår jag mycket väl i det fallet... Det är kanske jag som haft tur eller du som haft otur ? Jag har själv aldrig haft några problem och när jag mailat dom så har Andreas svarat ganska omgående (samma dag iaf)

Beställde f.ö bottensubstrat och lite annat smått igår och fick SMS från DHL att det levereras till dörren imorgon efter kl 11.00 !
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild