Ir-termometrar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

155
39
kosinuss:
Det er som med alt som måler med ir, det må stilles inn riktig hvis det skal måle riktig. Jeg har selv har bosch ptd1 og den er heller ikke riktig god. Da må jeg låne jobbens for der har vi både pistol og kamera.

2048
773
psyjoh:
Vad menas? Kan man ställa in termometrarna och kalibrera dem eller menar du ställa tempen i terrariet? 

155
39
kosinuss:
Noen av dem er stillbare f.eks til tre eller metall osv.Det er forskjellig refleksoner av overflaten. Det er derfor dem dyrere kan bli mere nøyaktig for dem har flere innstillinger. 

2048
773
psyjoh:
Ok. På den jag har går det ej att ställa in. Ska funka på alla ytor, jämna som ojämna. Men ska bli skoj när jag får låna en dyrare modell och jämföra med. Men borde inte kvalitén på mätningarna avta med tiden?

155
39
kosinuss:
Dem fleste billige er stilt inn på middels på skalaen,så veldig feil er dem ikke nei. Dem vi bruker på jobb blir sendt inn til kalibrering en gang i året. Så etter enn del år så blir dem nok litt mere feil,men følg bruksannvisningen så varer den lenge.  Min er det 3 innstillinger bare,jobbens er det 30+. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild