Jobb!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 14

125
182
Redfoottortoise:
Underbart att läsa denna tråden, vilken härlig blandning ?

Själv är jag DatabasAdministratör sedan +25 år på Verisure (Securitas Direct), fast gör mitt bästa för att kunna slå mig till ro som musiker en vacker dag...

Ett av våra framträdande i år från Beatlesfestivalen i Liverpool ser ni här (och det är jag som snackar mellan låtarna)

www.youtube.com/watch?v=hw4GuLDn25A

85
13
Gnasher:
Kul att se - tack för den "Redfoottortoise"-

Och att Beatles fortfarande håller - jag älskade dem som barn och mina ungar 5 & 8 vill väldigt ofta höra dem i bilen - och de sitter och sjunger med till många av låtarna  -framförallt Yellow submarine :-)
helt klart värt en gilla här och en på Youtube !!!

55
24
Mona:
Jobbar deltid (pga arbetskada) som personlig assistent. 

35
9
Karkka:

 Utbildad elektriker och brandman. Arbetat som elektriker 7 år (2005-2012) Bestämmde mig för att plugga till brandman blev klar i somras. Tyvärr är det extremt svårt att få jobb som brandman många som söker, samt att räddningstjänsterna har ganska höga fysiska krav, vissa omfattande fystester mm. Så nu går man arbetslös. Trodde att elektriker iallafall skulle vara lätt att få jobb som men icke. Ingen som har några kontakter inom mina "ramar" :P

379
399
Mr_B:
Nu har man sadlat om helt igen o börjat jobba som mekaniker/reperatör på pappersbruk. Får hoppas att man får behålla det ett tag nu när arbetsmarknaden är som den är. :)

194
165
JoakimLundgren:
Socionom och arbetar som LSS/SoL-handläggare för personer mellan 18-65 år.

347
220
Newton:
Lokalvårdare för ett väldigt litet privat företag, men mycket jobb har vi! :)

26
20
geckolover:
Jag går i nian...:) 
men sen blir jag nog journalist eller nått med skrivande, kanske något hästjobb också! 

109
25
Dark_Shadow:
Pluggar Datagrafik vid Luleå universitet :)

39
60
Ahling:
Polkagrisbagare :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 14
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild