Ögonfransgecko sjuk?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

4
0
Hugge123:
Jag fick min ögonfransgecko för 2 dagar sen och den sitter på marken. Är det farligt

4
0
Hugge123:
Hugge123 skrev:
Jag fick min ögonfransgecko för 2 dagar sen och den sitter på marken. Är det farligt

Medlem i SkHF
971
1088
NellyNiklas:
Du måste ge oss mer information kring omständigheterna. Vad är temperaturerna i terrariet? Varm-zon och kall-zon? Ta en bild på terrariet och lägg upp. Utan information så finns det ingen rimlig chans att ge ett vettigt svar på din fråga. 

Mvh
Niklas

5092
3863
Tropfrog:
Två dagar är heller inte lång tid. Det kan ta veckor och ibland månader innan en reptil vant sig vid ny omgivning.

Mvh
Magnus

273
209
AndreasB:
Hugge123 skrev:
Jag fick min ögonfransgecko för 2 dagar sen och den sitter på marken. Är det farligt



Nej verkligen inte. Min som är över ett år, sitter då och då nere på marken och utforskar. Sen som Herr Magnus skriver, kan det ta flera veckor innan din ödla har vant sig vid sin nya omgivning och känner sig trygg. Min Ögonfrans matvägrade i minst ca en månad. Givetvis ska det finnas tillgång till mat vilket fall som helst.

84
38
Ems:
Hugge123 skrev:
Jag fick min ögonfransgecko för 2 dagar sen och den sitter på marken. Är det farligt


Har du städare på botten? Min brukar köra sin dagliga runda nere på marken för att se om han kan jaga fatt i någon. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild