Negativt omdöme som tagits bort?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

3
0
Horus:
Gjorde upp om ett köp med en säljare. Hen gick sedan Inte att nå. När hen till sist svarade hade hen sält djuret till en annan köpare. Jag gav då hen ett negativt omdöme. Som hämd gav då hen mig ett negativt omdöme.
Jag tyckte att ett sådant beteende förstör systemet med omdömen och gav därför säljaren ett till negativt omdöme. Nu är hens båda negativa omdömena borta. Vad har hänt?

2583
1955
Tropfrog:
Det går inte att ge en säljare två omdömen. Så något missförstånd föreligger. Låter konstigt att ge omdöme till någon man aldrig handlat med eller träffat.

Vill du veta vad som hänt, kontakta en moderator.

Mvh
Magnus 

1270
1693
Falk:
Skriver man "hen" så förtjänar man också ett dåligt omdöme =)

2583
1955
Tropfrog:
Ja folk på detta forumet verkar ha problem med hen. Inget att bry sig om. Jag tycker att det visar på respekt att inte avslöja detaljer om personen som inte är relevanta.

Mvh
Magnus 

249
301
Cartaq:
Tropfrog skrev:
Ja folk på detta forumet verkar ha problem med hen. Inget att bry sig om. Jag tycker att det visar på respekt att inte avslöja detaljer om personen som inte är relevanta.

Mvh
Magnus 

Vi är tyvärr en ganska stor skara som lever i förnekelsen, det finns bättre ordval om man nu inte vill röja könet på personen. 

2583
1955
Tropfrog:
Om vi skulle hjälpas åt att undvika att denna tråden blir ytterligare en hen debatt istället?

Har ni någon input till ts angående betygsättningen?

Mvh
Magnus 

3
0
Horus:
Hen är moderator.

2583
1955
Tropfrog:
Horus skrev:
Hen är moderator.

Vem?

207
24
huckerby:

Tropfrog skrev:
Det går inte att ge en säljare två omdömen. Så något missförstånd föreligger. Låter konstigt att ge omdöme till någon man aldrig handlat med eller träffat.

Vill du veta vad som hänt, kontakta en moderator.

Mvh
Magnus 

Det går att ge fler omdömen till samma person men det måste gå en tid däremellan.

Tycker inte heller det är konstigt att ge omdöme till ngn utan att varken träffas el handlat av.
Sedan vet jag inte hur det vart i detta fallet såklart, om det är befogat.
Vet inte heller om det hör till ämnet. Kanske 

Ville mest kommentera det felaktiga i din post.

207
24
huckerby:

Horus skrev:
Hen är moderator.

Ok men du har inget negativt omdöme vad jag ser?

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild