Nytt terrarium - What to expect?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

34
9
Pythony:
Jag har nyligen köpt ett nytt terrarium och min KP har för drygt 1 vecka sedan flyttat in där. 

Jag blir lite nojjig dock.. 
Sedan jag flyttade över henne till hennes nya terrarium så har hon, till min vetskap spenderat 100% av tiden inuti gömman på varma sidan.
I det gamla terrariet så brukade hon vakna upp och börja röra sig omkring på kvällarna (20-tiden) ungefär.
Men sedan jag släppte in henne i det nya har jag inte sett röken av henne, utöver att jag då sett henne genom gömmans öppning.

Jag antar att hon är lite skrajj i nya miljön och så men... Är det något jag bör göra i detta läge eller är det bara låta henne ta sin tid tills hon vågar sig ut på nattäventyr igen?

(Jag ska testa mata henne på onsdag så får vi se om hon tar i det nya terrariet) 

200
258
Lordguras:
Låt den va, se till att ha rätt temp bara

34
9
Pythony:

Lordguras skrev:
Låt den va, se till att ha rätt temp bara


Jodå temperautern mäts dagligen.

Jag blir mest nojjig i om hon dricker vatten liksom..


281
366
Cartaq:
Hon är uppe och rör på sig nattetid garanterat, är hon mätt och belåten så vilar hon nog bara.
Att hon inte skulle dricka vatten på ett par dagar är minsta problemet, en torrperiod i subsahariska områden är ganska så torra i perioder.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild