Mentor / Gifthållare Västerås

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
geliin89:
Hej!

Söker med ljus och lykta efter någon/några med gift i Västerås så jag får lära mig lite inför framtida hållning. 

Antingen mentorskap eller bara en bra bekantskap. Är främst för elapider men är ganska bred just nu på vad jag kan tänkas hålla i framtiden. 

Håller egna reptiler men inget gift förutom en hottentotta.

Borde ju finnas någon i Västerås eller max ett par-tre mil bort!

Alltid kul med ny bekantskap oavsett mentorskap eller inte!

PM eller kommentera, vad som känns bäst!

/ Gelin

Medlem i SHF
3992
5010
Jonas_:
Har man inte egna bekanta i hobbyn kan en av alla föreningar vara en kanonbra väg att gå, ett litet tips

2
0
geliin89:
Jonas_ skrev:
Har man inte egna bekanta i hobbyn kan en av alla föreningar vara en kanonbra väg att gå, ett litet tips



Vart hittar jag ev info om föreningar i Västerås? Osäker om det finns någon men kanske har missat. 

Medlem i SHF
3992
5010
Jonas_:
geliin89 skrev:



Vart hittar jag ev info om föreningar i Västerås? Osäker om det finns någon men kanske har missat. 


www.terrariedjur.se/info/assocs

Om det specifikt finns någon lokal förening i Västerås låter jag vara osagt... Men finns absolut flertalet bra inom landet :-) 

Jag är med i Stockholms även om Dalarna vore närmare ibland :-) det finns många många bra kontakter att få i alla våra föreninger gissningsvis. 

Hoppas du hittar vad du söker efter framöver. // Trevlig helg.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild