Trynsnok som inte vill äta

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1
0
moamelin:
Hej! Jag skaffade en liten trynsnok för snart 3 veckor sedan. Dom som sålde honom till mig sa att jag skulle mata honom om ca 3 dagar. Har provat att mata honom men han vill inte ta. har provat mata honom i tarrariumet, i en låda och låtit pinkien legat i ett dygn. Vill helst inte flytta till annan låda eller försöka mata hela tiden då jag är rädd att stressa honom för mycket. Skulle vara väldigt snällt om någon hade nåt förslag på hur jag ska göra. :)

77
29
Insecta:
moamelin skrev:
Hej! Jag skaffade en liten trynsnok för snart 3 veckor sedan. Dom som sålde honom till mig sa att jag skulle mata honom om ca 3 dagar. Har provat att mata honom men han vill inte ta. har provat mata honom i tarrariumet, i en låda och låtit pinkien legat i ett dygn. Vill helst inte flytta till annan låda eller försöka mata hela tiden då jag är rädd att stressa honom för mycket. Skulle vara väldigt snällt om någon hade nåt förslag på hur jag ska göra. :)

Lämna han i fred i en vecka och testa eller vänta 2 veckor låt ormen smälta sin miljö först 

1
1
Spidars:
Pröva rulla musen i tonfisk, fungerade för mig! 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild